Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
Strawczyn: Wykonanie dokumentacji budowlano-wykonawczej na termomodernizację obiektów użyteczności publicznej na terenie gminy Strawczyn
Numer ogłoszenia: 25439 - 2014; data zamieszczenia: 07.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 713 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Strawczyn, ul. Stefana Żeromskiego 16, 26-067 Strawczyn, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3038002, faks 041 3038157.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie dokumentacji budowlano-wykonawczej na termomodernizację obiektów użyteczności publicznej na terenie gminy Strawczyn.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji budowlano-wykonawczej na termomodernizację obiektów użyteczności publicznej na terenie gminy Strawczyn, wymienionych niżej: 1) Szkoła Podstawowa w Chełmcach 2) Szkoła Podstawowa w Korczynie 3) Szkoła Podstawowa w Niedźwiedziu 4) Zespół Placówek Oświatowych w Oblęgorku 5) Zespół Placówek Oświatowych w Promniku 6) Przedszkole Publiczne w Promniku 7) Szkoła Podstawowa w Rudzie Strawczyńskiej 8) Zespół Placówek Oświatowych w Strawczynie Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Wykonanie wielobranżowego projektu budowlanego ze wszystkimi elementami projektu wykonawczego (projekt budowlano-wykonawczy) wraz ze specyfikacjami technicznymi, charakterystyką energetyczną, przedmiarami robót, kosztorysami inwestorskimi oraz zbiorczym zestawieniem kosztów dla każdego obiektu. 2) Wykonanie audytów energetycznych oddzielnie dla każdego obiektu 3) Pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji inwestycji na podstawie opracowanej dokumentacji. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać: - projekt budowlany uwzględniający wszystkie niezbędne branże związane z termomodernizacją zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. 03.120.1133 ze zm.), w ilości 5 egz. - projekt wykonawczy w każdej branży zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. 04. 202. 2072 ze zm.). - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych objęte zakresem dokumentacji projektowej we wszystkich branżach w ilości 2 egz. - kosztorysy inwestorskie dla każdej branży w ilości po 2 egz. - przedmiary robót dla każdej branży po 2 egz. - informacja dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) - 2 egz. - audyty energetyczne oddzielnie dla każdego obiektu - po 2 egz. - wersja elektroniczna dokumentacji zapisana do odczytu, która powinna zawierać: projekt budowlany i wykonawczy, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, opis przedmiotu zamówienia, przedmiary robót, kosztorys inwestorski, plan BIOZ, audyty energetyczne. Wykonawca na etapie projektowania winien przedstawiać Zamawiającemu rozwiązania projektowe.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00-6, 71.24.40.00-0, 71.24.80.00-8.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Realizacja zadania planowana jest przy współfinansowaniu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013, działanie 4.2 Rozwój systemów lokalnej infrastruktury ochrony środowiska i energetycznej.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.02.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 16.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PPUH JARBUD Anna Jaros, Paderewskiego 48, 25-502 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 65040,65 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
-
Cena wybranej oferty: 68880,00
-
Oferta z najniższą ceną: 68880,00 / Oferta z najwyższą ceną: 403197,00
-
Waluta: PLN.