artykuł nr 6

Zapytanie Nr 3 + Odpowiedź

artykuł nr 7

Zapytania Nr 1 i 2 + Odpowiedź

artykuł nr 8

Ogłoszenie o zamówieniu

Strawczyn: Nazwa zadania: Zagospodarowanie centrum miejscowości Chełmce, gm. Strawczyn.
Numer ogłoszenia: 19913 - 2012; data zamieszczenia: 23.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Strawczyn , ul. Stefana Żeromskiego 16, 26-067 Strawczyn, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3038002, faks 041 3038157.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nazwa zadania: Zagospodarowanie centrum miejscowości Chełmce, gm. Strawczyn..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia podzielony został na dwa zadania (części) i obejmuje swoim zakresem: ZADANIE NR 1: BUDOWA BOISKA WIELOFUNKCYJNEGO NA DZ. NR 1552 I 1546 PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ W CHEŁMCACH Boisko wielofunkcyjne do gier małych o wymiarach 48,3x28,3 m (pow. 1366,89m2) wraz z wyposażeniem , w tym: - boisko do gry w piłkę ręczną 40x20 (pole gry 800,0 m2); - boisko do koszykówki 26x14 m (pole gry 364,0 m2); - boisko siatkówki 18x9 m (pole gry 162,0 m2). Nawierzchnia boiska z trawy syntetycznej 18mm +/- 10% zasypana piaskiem kwarcowym o granulacji ziaren 0,2-0,8 mm oraz elastycznym granulatem, na podbudowie wodoprzepuszczalnej. Konstrukcja nawierzchni boiska: - trawa syntetyczna - warstwa wyrównawcza, kruszywo kamienne frakcja 0-6 - 5,0 cm - warstwa kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 5-40 mm- 15,0 cm - geowłóknina - podsypka piaskowa, zgęszczona mechanicznie- 10,0 cm - grunt wymieniony wyprofilowany ze spadkiem, zagęszczony mech. w warstwach co 20 cm. Ogrodzenie Ogrodzenie systemowe wysokości 4 m, słupki z rury ocynkowanej osadzone w fundamencie. Siatka ogrodzeniowa pleciona - ślimakowa z drutu ocynkowanego i powlekanego PCV o oczkach 45x45 mm, średnica drutu 2,0/3,2 mm. W ogrodzeniu boiska należy wykonać 2 furtki o wym. 1,2x2,0 m i bramę wjazdowa dwuskrzydłową o wym. 2,5x2,5 m. Wzdłuż krótszych boków boiska wykonać piłko chwyt o wysokości 6,0 m. Drenaż - z rur drenarskich PCV karbowanych średnicy 92/80 (drenaż odwadniający) i średnicy 126/113 (drenaż podłużny) z filtrem z włókna kokosowego. Kanalizacja deszczowa z rur PCV typ S średnicy 250 mm. Droga dojazdowa do boiska (pow. 144,0 m2) - szerokość 3,5 m. Konstrukcja nawierzchni: - kostka betonowa szara - 8 cm - podsypka cementowo-piaskowa 1:4- 4 cm - podbudowa: kliniec fr. 2-4 mm- 7 cm - kruszywo łamane stabiliz. mech., tłuczeń fr. 31,2-65 mm- 10 cm - grunt stabilizowany cementem- 10 cm - grunt rodzimy Krawężniki drogowe betonowe 15x30 cm na podsypce piaskowej i fundamencie betonowym. ZADANIE NR 2: BUDOWA CHODNIKA W MIEJSCOWOŚCI CHEŁMCE Opis przedmiotu zamówienia Zakres robót obejmuje wykonanie chodnika w ciągu drogi gminnej, odcinek od km 0+304 do km 1+233,50 od strony skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 748 do kościoła, wraz z kanalizacją deszczową. Chodnik usytuowany będzie po wschodniej stronie drogi (lewej zgodnie z kilometrażem). Wraz z budową chodnika zaprojektowano poszerzenie jezdni drogi gminnej i odwodnienie projektowanej drogi kanałem krytym z odprowadzeniem wód opadowych do rowu melioracyjnego. Roboty uwzględniają budowę i przebudowę zjazdów indywidualnych do działek sąsiadujących z przedmiotową drogą. Realizacja prac obejmuje zastosowanie następujących parametrów technicznych: - chodnik przy jezdni oddzielony krawężnikiem drogowym (15x30), - szerokość chodnika 1,65-2,15m (szerokość razem z krawężnikiem), - po stronie proj. chodnika poszerzenie ist. jezdni o ok. 0,5m do szerokości jezdni 5,0m, - schody wzdłuż chodnika do kościoła szer. 1,4-1,7m i skarpowe do szkoły szer. 2,0m, - spadek poprzeczny na chodniku 2%, - spadek poprzeczny poszerzenia dostosowany do istniejącego spadku na jezdni, - 39 zjazdów indywidualnych, - niweleta chodnika zaprojektowana z uwzględnieniem nakładki z betonu asfaltowego na jezdni gr. 4cm, która zostanie wykonana w późniejszym czasie. Roboty rozbiórkowe. W związku z budową chodnika zachodzi potrzeba wykonania rozbiórki następujących elementów dróg: - przepustów betonowych - rozbiórka konstrukcji pasa jezdni na odcinku od km 1+038,40 do km 1+127,30 pod projektowany kanał kryty , - rozbiórka zjazdów indywidualnych: o nawierzchni z płyt betonowych gr. 20cm , - schody terenowe z płyt chodnikowych na podsypce piaskowej (wejście do szkoły) - pow. 10m2. Roboty ziemne. Roboty ziemne obejmują realizację robót związanych z budową chodnika łącznie z projektowanym odwodnieniem - kanałem krytym. Zakres robót obejmuje wykonanie wykopów w gruncie kat. III i IV mechanicznie z odwozem gruntu na odległość do 15km. Odwodnienie W ramach inwestycji jako system odwodnienia przyjęto budowę kanału krytego pod chodnikiem przeznaczonego do odprowadzania wód opadowych i roztopowych spływających z jezdni i chodnika. Ujęte wody odprowadzane będą zaprojektowanym kanałem Ø300, Ø400 i Ø600 w chodniku do istniejącej studzienki Di1 i Di2, a później istniejącym kanałem do rowu melioracyjnego przy działce nr ew. dz. 1494/1 po jego wcześniejszym wyprofilowaniu i umocnieniu. Szczegółowy zakres robót określa projekt budowlany oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego stanowiącego nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.12.91-4, 45.21.22.20-4, 45.23.24.52-5, 45.23.31.20-6, 45.23.32.22-1, 45.10.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.08.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie: Zadanie nr 1 Budowa boiska wielofunkcyjnego na dz. Nr 1552 i 1546 przy Szkole Podstawowej w Chełmcach: 5 000 zł (słownie złotych: pięć tysięcy zł.) Zadanie nr 2: Budowa chodnika w miejscowości Chełmce: 10 000 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy zł.)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dotyczy zarówno zadania Nr 1 i zadania Nr 2: Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: - na podstawie złożonego z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, o którym mowa w rozdziale VII pkt. 2 lit. a SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zadanie nr 1 Budowa boiska wielofunkcyjnego na dz. Nr 1552 i 1546 przy Szkole Podstawowej w Chełmcach: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej jedną robotę z zakresu budowy boisk o sztucznej nawierzchni o wartości nie mniejszej niż 300 000 zł brutto zgodnie ze sztuką budowlaną Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na podstawie wykazu robót, o którym mowa w rozdziale VII pkt. 2 lit. b SIWZ, do którego winien być załączony dokument potwierdzający, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zadanie nr 2: Budowa chodnika w miejscowości Chełmce: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej jedną robotę z zakresu budowy, przebudowy chodników, placów i parkingów o wartości nie mniejszej niż 500 000 zł brutto. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na podstawie wykazu robót, o którym mowa w rozdziale VII pkt. 2 lit. b SIWZ, do którego winien być załączony dokument potwierdzający, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dotyczy zarówno zadania Nr 1 i zadania Nr 2: Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: - na podstawie złożonego z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, o którym mowa w rozdziale VII pkt. 2 lit. a SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zadanie nr 1 Budowa boiska wielofunkcyjnego na dz. Nr 1552 i 1546 przy Szkole Podstawowej w Chełmcach: Wykonawca musi wykazać że dysponuje minimum 1 osobą przewidzianą do kierowania robotami budowlanymi, posiadającymi uprawnienia budowlane w specjalności: - konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na podstawie wykazu osób, o którym mowa w rozdziale VII pkt. 2 lit. c SIWZ, do którego winno być załączone oświadczenie, że wyszczególnione w wykazie osoby posiadają wymagane uprawnienia. Zadanie nr 2: Budowa chodnika w miejscowości Chełmce: Wykonawca musi wykazać że dysponuje minimum 1 osobą przewidzianą do kierowania robotami budowlanymi, posiadającymi uprawnienia budowlane w specjalności: - drogowej lub konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na podstawie wykazu osób, o którym mowa w rozdziale VII pkt. 2 lit. c SIWZ, do którego winno być załączone oświadczenie, że wyszczególnione w wykazie osoby posiadają wymagane uprawnienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dotyczy zarówno zadania Nr 1 i zadania Nr 2: - na podstawie złożonego z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, o którym mowa w rozdziale VII pkt. 2 lit. a SIWZ. Jeżeli wykonawca polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów wymaga się przedłożenia informacji dotyczącej tych podmiotów.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  •  

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza 2.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza 3.Dowód wniesienia wadium (w przypadku innej formy niż pieniądz - oryginał dokumentu), wraz z ofertą. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w celu potwierdzenia umocowania osób do udzielenia pełnomocnictwa lub składania oświadczeń woli. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kserokopia poświadczona z zgodność z oryginałem przez wykonawcę

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

4. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu wykonania umowy w przypadku: a) udzielenia w trakcie realizacji umowy zamówień dodatkowych związanych z realizacją zamówienia podstawowego, mających wpływ na uzgodniony termin zakończenia jej realizacji, a powodujących konieczność jego wydłużenia, b) pisemnego żądania wstrzymania prac skierowanego do Wykonawcy przez Zamawiającego lub wydania zakazu prowadzenia prac przez organ administracji publicznej, o ile żądanie lub wydanie zakazów nie nastąpiło z przyczyn, za które wykonawca ponosi odpowiedzialność, c) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, odbiegających od typowych dla danego regionu uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych - na co wykonawca uzyska pisemne potwierdzenie z najbliższej stacji meteorologicznej, przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów; d) wystąpienie okoliczności siły wyższej, jako zdarzenia niezależnego od żadnej ze Stron, które nastąpiło po wejściu w życie umowy, e) koniecznością usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, braku możliwości przekazania przez Zamawiającego terenu budowy w określonym umową terminie. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w następujących przypadkach: 1) odstąpienia przez Zamawiającego od wykonania części robót zbędnych do wykonania przedmiotu umowy zgodnie ze sztuką budowlaną i wiedzą techniczną, a wynikających np. z technologii robót, co skutkować będzie obniżeniem wynagrodzenia należnego Wykonawcy, 2) zmiany sposobu spełnienia świadczenia, na skutek zmian technologicznych, spowodowanych w szczególności następującymi okolicznościami: a)koniecznością zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazanie w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy, b)koniecznością usunięcia sprzeczności w dokumentacji, c)koniecznością wykonania robót zamiennych w stosunku do rozwiązań przewidzianych w projekcie, skutkujących zwiększeniem bezpieczeństwa realizacji robót lub zwiększeniem bezpieczeństwa użytkowania lub zwiększeniem funkcjonalności obiektu budowlanego lub zmniejszeniem kosztów realizacji inwestycji lub usprawnieniem procesu budowlanego, jeżeli rozwiązania zamienne nie odstępują w sposób istotny od zatwierdzonego projektu budowlanego; d)w przypadku modyfikacji przedmiotu zamówienia zostanie pomniejszone wynagrodzenie umowne za roboty zaniechane w oparciu o kosztorys ofertowy: e)zmiany osób przy pomocy których wykonawca realizuje przedmiot umowy po stronie wykonawcy lub zmiany osób po stronie zamawiającego, a zmiana ta nie wpłynie na warunki realizacji umowy; f)zmiany terminów płatności, gdy o zmianę taką wystąpi zamawiający a zmiana taka stanie się konieczna ze względu na okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty g)wystąpienia zmian których konieczność wprowadzenia wynikała będzie z wymagań instytucji współfinansujących przedmiot umowy h)zmiany obowiązującej stawki podatku VAT

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://strawczyn.4bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Strawczynie ul. Żeromskiego 16 26-067 Strawczyn I piętro, pok. Nr 5.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.02.2012 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy w Strawczynie ul. Żeromskiego 16 26-067 Strawczyn I piętro, pok. Nr 3 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie realizowane będzie przy współfinansowaniu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego , działanie 313, 322, 323 - Odnowa i rozwój wsi.Zadanie realizowane będzie przy współfinansowaniu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego , działanie 313, 322, 323 - Odnowa i rozwój wsi..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: BUDOWA BOISKA WIELOFUNKCYJNEGO NA DZ. NR 1552 I 1546 PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ W CHEŁMCACH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Boisko wielofunkcyjne do gier małych o wymiarach 48,3x28,3 m (pow. 1366,89m2) wraz z wyposażeniem , w tym: - boisko do gry w piłkę ręczną 40x20 (pole gry 800,0 m2); - boisko do koszykówki 26x14 m (pole gry 364,0 m2); - boisko siatkówki 18x9 m (pole gry 162,0 m2). Nawierzchnia boiska z trawy syntetycznej 18mm +/- 10% zasypana piaskiem kwarcowym o granulacji ziaren 0,2-0,8 mm oraz elastycznym granulatem, na podbudowie wodoprzepuszczalnej. Konstrukcja nawierzchni boiska: - trawa syntetyczna - warstwa wyrównawcza, kruszywo kamienne frakcja 0-6- 5,0 cm - warstwa kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 5-40 mm- 15,0 cm - geowłóknina - podsypka piaskowa, zgęszczona mechanicznie- 10,0 cm - grunt wymieniony wyprofilowany ze spadkiem, zagęszczony mech. w warstwach co 20 cm. Ogrodzenie Ogrodzenie systemowe wysokości 4 m, słupki z rury ocynkowanej osadzone w fundamencie. Siatka ogrodzeniowa pleciona - ślimakowa z drutu ocynkowanego i powlekanego PCV o oczkach 45x45 mm, średnica drutu 2,0/3,2 mm. W ogrodzeniu boiska należy wykonać 2 furtki o wym. 1,2x2,0 m i bramę wjazdowa dwuskrzydłową o wym. 2,5x2,5 m. Wzdłuż krótszych boków boiska wykonać piłko chwyt o wysokości 6,0 m. Drenaż - z rur drenarskich PCV karbowanych średnicy 92/80 (drenaż odwadniający) i średnicy 126/113 (drenaż podłużny) z filtrem z włókna kokosowego. Kanalizacja deszczowa z rur PCV typ S średnicy 250 mm. Droga dojazdowa do boiska (pow. 144,0 m2) - szerokość 3,5 m. Konstrukcja nawierzchni: - kostka betonowa szara - 8 cm - podsypka cementowo-piaskowa 1:4- 4 cm - podbudowa: kliniec fr. 2-4 mm- 7 cm - kruszywo łamane stabiliz. mech., tłuczeń fr. 31,2-65 mm- 10 cm - grunt stabilizowany cementem- 10 cm - grunt rodzimy Krawężniki drogowe betonowe 15x30 cm na podsypce piaskowej i fundamencie betonowym..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.12.91-4, 45.21.22.20-4, 45.10.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: BUDOWA CHODNIKA W MIEJSCOWOŚCI CHEŁMCE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje wykonanie chodnika w ciągu drogi gminnej, odcinek od km 0+304 do km 1+233,50 od strony skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 748 do kościoła, wraz z kanalizacją deszczową. Chodnik usytuowany będzie po wschodniej stronie drogi (lewej zgodnie z kilometrażem). Wraz z budową chodnika zaprojektowano poszerzenie jezdni drogi gminnej i odwodnienie projektowanej drogi kanałem krytym z odprowadzeniem wód opadowych do rowu melioracyjnego. Roboty uwzględniają budowę i przebudowę zjazdów indywidualnych do działek sąsiadujących z przedmiotową drogą. Realizacja prac obejmuje zastosowanie następujących parametrów technicznych: - chodnik przy jezdni oddzielony krawężnikiem drogowym (15x30), - szerokość chodnika 1,65-2,15m (szerokość razem z krawężnikiem), - po stronie proj. chodnika poszerzenie ist. jezdni o ok. 0,5m do szerokości jezdni 5,0m, - schody wzdłuż chodnika do kościoła szer. 1,4-1,7m i skarpowe do szkoły szer. 2,0m, - spadek poprzeczny na chodniku 2%, - spadek poprzeczny poszerzenia dostosowany do istniejącego spadku na jezdni, - 39 zjazdów indywidualnych, - niweleta chodnika zaprojektowana z uwzględnieniem nakładki z betonu asfaltowego na jezdni gr. 4cm, która zostanie wykonana w późniejszym czasie. Roboty rozbiórkowe. W związku z budową chodnika zachodzi potrzeba wykonania rozbiórki następujących elementów dróg: - przepustów betonowych - rozbiórka konstrukcji pasa jezdni na odcinku od km 1+038,40 do km 1+127,30 pod projektowany kanał kryty , - rozbiórka zjazdów indywidualnych: o nawierzchni z płyt betonowych gr. 20cm , - schody terenowe z płyt chodnikowych na podsypce piaskowej (wejście do szkoły) - pow. 10m2. Roboty ziemne. Roboty ziemne obejmują realizację robót związanych z budową chodnika łącznie z projektowanym odwodnieniem - kanałem krytym. Zakres robót obejmuje wykonanie wykopów w gruncie kat. III i IV mechanicznie z odwozem gruntu na odległość do 15km. Odwodnienie W ramach inwestycji jako system odwodnienia przyjęto budowę kanału krytego pod chodnikiem przeznaczonego do odprowadzania wód opadowych i roztopowych spływających z jezdni i chodnika. Ujęte wody odprowadzane będą zaprojektowanym kanałem Ø300, Ø400 i Ø600 w chodniku do istniejącej studzienki Di1 i Di2, a później istniejącym kanałem do rowu melioracyjnego przy działce nr ew. dz. 1494/1 po jego wcześniejszym wyprofilowaniu i umocnieniu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.24.52-5, 45.23.31.20-6, 45.23.32.22-1, 45.10.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

================================

Specyfikacja + załączniki

================================