artykuł nr 26

Zapytanie Nr 2 + Odpowiedź na Zapytanie Nr 2

Zapytanie Nr 2

Odpowiedź na Zapytanie Nr 2




=======================
UWAGA SPROSTOWANIA DO ODPOWIEDZI NA ZAPYTANIA
=======================



artykuł nr 27

Zapytanie Nr 1 + Odpowiedź na Zapytanie Nr 1

artykuł nr 28

Informacje dodatkowe

artykuł nr 29

Ogłoszenie o zamówieniu

PL-Strawczyn: Roboty budowlane w zakresie basenów pływackich
2009/S 73-105841

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Roboty budowlane



SEKCJA I: INSTYTUCJA ZAMAWIAJĄCA

I.1) NAZWA, ADRESY I PUNKTY KONTAKTOWE:

Gmina Strawczyn, ul. Żeromskiego 16, Kontakt sekretariat, Do wiadomości Jakóbik Alojzy, PL-26-067 Strawczyn. Tel.  +48 413038002. E-mail alekj@onet.pl. Faks  +48 413038157.
Adresy internetowe:
Ogólny adres instytucji zamawiającej: http://www.strawczyn.pl/. Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego.
Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz Dynamicznego Systemu Zakupów) można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego.
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego.

I.2) RODZAJ INSTYTUCJI ZAMAWIAJĄCEJ I GŁÓWNY PRZEDMIOT LUB PRZEDMIOTY DZIAŁALNOŚCI:
Organ władzy regionalnej lub lokalnej.
Sprawy gospodarcze i finansowe.
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie.


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1)OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:
Budowa centrum sportowo rekreacyjnego w Strawczynku II etap Budowa pływalni.

II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostaw lub świadczenia usług:
Roboty budowlane.
Wykonanie.
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Strawczynek gmina Strawczyn.
Kod NUTS: PL331

II.1.3) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego.


II.1.4) Informacje na temat umowy ramowej:


II.1.5) Krótki opis zamówienia lub zakupu(ów):

Zakres prac obejmuje między innymi:
Teren zabudowy na której będzie realizowane zamówienie położone jest w Strawczynku przy drodze z miejscowości Stara Wieś do miejscowości Trupień na działkach o nr. ewid. 252/1, 253/1 i 253/2 Gmina Strawczyn. Teren przyszłej inwestycji jest obecnie niezabudowany i traktowany jako nieużytek, posiada naturalny spadek w kierunku północnym i północno – zachodnim. uzbrojony w linię wodociągową w90 PCV oraz kanalizacyjną ks 200PCV.
Budynek krytej pływalni to dwukondygnacyjny podpiwniczony z tarasem widokowym na poziomie poddasza. Przykryty dachem dwuspadowym symetrycznym.
Obiekt zaprojektowany w technologii mieszanej, konstrukcja w postaci siatki słupów żelbetowych pod dźwigary dachowe w rozstawie osiowym 8,0 m wypełnione ścianami murowanymi wykonanymi tradycyjnie z elementów drobnowymiarowymi z ceramiki poryzowanej gr. 44cm wzmocnionych układem trzpieni i wieńcy żelbetowych. Konstrukcja dachu (rozpiętość osiowa słupów podpierających dach 29,51m) z dźwigarów drewnianych z drewna klejonego. Na dźwigarach projektuje się układ płatwi drewnianych z drewna klejonego do których będzie mocowane pokrycie z blachy trapezowej. Fundamenty w postaci stóp żelbetowych pod słupy nośne oraz ławy żelbetowe pod ściany. Stropy międzykondygnacyjne projektuje się jako żelbetowe monolityczne oparte na siatce podciągów, słupów żelbetowych i ścian murowanych.
>Projekt uwzględnia między innymi halę z nieckami basenowymi podzieloną na dwie strefy funkcjonalne tj sportową w skład której wchodzi basen główny oraz rekreacyjną wyposażoną w basen do nauki pływania, basen „dzikiej rzeki”, brodzik dla dzieci oraz zewnętrzną zjeżdżalnie rurową (wodną). Ponadto dwa baseny typu „whirpool” (tzw „yakuzi”). Basen pływacki dł 25,08m i szerokości 12,56m o zmiennej głębokości od 1,35 do 1,80 wyposażony w stanowiska startowe. Basen do nauki pływania w kształcie półkola o wymiarach 12,56x9,75 głębokość basenu zmienna od 0,9m do 1,20. Basen wyposażony będzie w zestaw atrakcji wodnych tj dwa masażery denne tzw gejzery wodne oraz trzy masażery karku (tzw. bicze szkockie) ponadto część linii brzegowej rezerwuje się na tzw. sztuczną plażę. Basen do nauki pływania jest połączony z basenem tzw. „dzikiej rzeki” w kształcie wyoblonego prostokąta i wyposażonym w dysze kierunkowe pozwalające na ruch wody w określonym kierunku dającym wrażenie silnego nurtu. Brodzik dla dzieci o wymiarach 5,0m x 3,25m i głębokości 30cm wyposażony w miniaturowy wodospad. Baseny „whirpool” zaprojektowano jako wbudowane w podniesioną podłogę wanny typowe o średnicy 2,12m obmurowane murkami gr. 12cm z cegły klinkierowej na zaprawie wodoodpornej.
Zjeżdżalnia rurowa wodna zaprojektowana została jako zewnętrzna o dł. 41mb (dł. Osiowa) i spadku 11,0 %.
Ponadto w budynku uwzględniono;
1. widownia wraz z antresolą
2. dwa pomieszczenia administracyjno – biurowe
3. kręgielnie czterotorową automatyczną wraz zespołem pomieszczeń pomocniczych
4. sekcję gimnastyczną wyposażoną w zespół szatniowy dla mężczyzn i kobiet, recepcję wraz z poczekalnią, salę gimnastyczną wraz z dwoma magazynkami sprzętu oraz szatnię wraz z węzłem sanitarnym dla personelu
Szczegółowy zakres realizacji przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
45100000, 45200000, 45300000, 45400000.

II.1.7)Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA):
Nie.
II.1.8)Podział na części:
Nie.

II.1.9)Dopuszcza się składanie ofert wariantowych:
Nie.

II.2) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA

II.2.1) Całkowita wielkość lub zakres:
Roboty budowlane obejmują - Powierzchnia zabudowy; 2085,5 m², powierzchnia użytkowa 4636,36 m².
Kubatura budynku 34 024m³.

II.2.2) Opcje:

II.3)CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN REALIZACJI:
Zakończenie: 30.6.2011.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.1.1) Wymagane wadia i gwarancje:
Wadium w wysokości 250 000 PLN (dwieście pięćdziesiąt tysięcy zł) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
 
III.1.2) Główne warunki finansowania i płatności i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:
Zamawiajacy dopuszcza płatność fakturami częściowymi za wykonaną i odebraną część robót w terminie 30 dni.
III.1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
 
III.1.4) Inne szczególne warunki, którym podlega realizacja zamówienia:

III.2)WARUNKI UDZIAŁU
III.2.1)Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi dotyczące wpisu do rejestru zawodowego lub handlowego:
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności.
Do potwierdzenia : aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 pkt 1 ustawy.
Do potwierdzenia : informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do złożenia ofert;
Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do złożenia ofert;
Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającym odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionym nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

III.2.2)Zdolność ekonomiczna i finansowa:
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Znajdują się w sytuacji finansowej pozwalającej na realizację zamówienia.
Do potwierdzenia : polisa lub innym dokumentem ubezpieczenia potwierdzającym, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Spełnieniem warunku udziału w postępowaniu będzie przedstawienie polisy na kwotę ubezpieczenia nie mniejszą niż 10,0mln PLN.
Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej posiadanie minimum 6 000 000 PLN środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w tej samej wysokości, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. PLN.

III.2.3)Zdolność techniczna:
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny .
Do potwierdzenia : wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykonawca potwierdzi spełnianie warunków udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną, związaną z budową od podstaw budynku użyteczności publicznej o kubaturze min 15 000 m³ i wartości nie mniejszej niż 12,0 mln PLN brutto oraz zrealizował jedną robotę budowlaną związaną z budową basenu krytego- wymiary basenu dowolne. Do pozycji z wykazu musi być załączony dokument potwierdzający należyte wykonanie zamówienia.
Dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia .
Do potwierdzenia :
Potwierdzeniem spełniania warunku będzie przedstawienie wykazu zawierającego: 1 kierownika budowy z uprawnieniami konstrukcyjno – budowlanymi bez ograniczeń oraz minimum 2 kierowników robót budowlanych z uprawnieniami budowlanymi o specjalności instalacyjno – inżynieryjnej w zakresie instalacji sanitarnych – obejmującej instalacje wodociągowe, kanalizacyjne, gazowe, cieplne i klimatyzacyjno - wentylacyjne oraz instalacje elektryczne i elektroenergetyczne oraz jedną osobę z uprawnieniami do kierowania robotami w specjalności architektoniczno - budowlanej.
Jeżeli w wykazie, o którym mowa w wyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, załącza do oferty pisemne zobowiązanie innych podmiotów o udostępnieniu tych osób.
Dokumenty potwierdzające przygotowanie zawodowe w/w osób: uprawnienia budowlane osób wskazanych w wykazie oraz aktualne Zaświadczenia tych osób o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa.
III.2.4)Zamówienia zastrzeżone: Nie.

III.3)SPECYFICZNE WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIEŃ NA USŁUGI

III.3.1)Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu:
Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe osób odpowiedzialnych za wykonanie usługi:



SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) RODZAJ PROCEDURY

IV.1.1) Rodzaj procedury:
Otwarta.
 
IV.1.2) Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału:
IV.1.3) Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu:

IV.2. KRYTERIA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.2.1)Kryteria udzielenia zamówienia:
Najniższa cena.

IV.2.2)Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:
Nie.

IV.3. INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
 
 
IV.3.1)Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:
Numer Postępowania ZP 341/7/09.

IV.3.2)Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia:
Nie.

IV.3.3)Warunki uzyskania specyfikacji i dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego:
Termin składania wniosków dotyczących uzyskania dokumentów lub dostępu do dokumentów: 27.5.2009 - 14:00.
Dokumenty odpłatne: nie.

IV.3.4)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
27.5.2009 - 14:00.

IV.3.5)Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom:
 
V.3.6)Język(i), w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Polski.

IV.3.7)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą:
Okres w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert).

IV.3.8)Warunki otwarcia ofert:
Data: 27.5.2009 - 14:15.
Miejsce: Urzęd Gminy w Strawczynie pokój nr 5.
Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: nie.
SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
 
VI.1)JEST TO ZAMÓWIENIE O CHARAKTERZE POWTARZAJĄCYM SIĘ:
Nie.
VI.2)ZAMÓWIENIE DOTYCZY PROJEKTU/PROGRAMU FINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW WSPÓLNOTOWYCH:
Tak.
Odniesienie do projektów i/lub programów: Zintegrowany program Operacyjny Rozwoju Regionalnego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

VI.3)INFORMACJE DODATKOWE:

VI.4)PROCEDURY ODWOŁAWCZE

VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze:
Prezes Urzędu Zamówień Publicznych, Al. Szucha 2/4, PL-00-582 Warszawa. E-mail odwolania@uzp.gov.pl. Tel.  +48 224587801. URL: www.uzp.gov.pl. Faks  +48 224587700.

VI.4.2)Składanie odwołań:
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: Odwołanie wnosi się do Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych w terminie 10 dni od dnia doręczenia rozstrzygnięcia protestu lub upływu terminu rozstrzygnięcia protestu, jednocześnie przekazując kopię treści odwołania Zamawiającemu. Złożenie odwołania w placówce pocztowej operatora pocztowego jest równoznaczne z jego wniesieniem do Prezesa Urzędu. Szczegółowe kwestie odnoszące się do odwołania przedstawione są w art 184-193 ustawy PZP.

VI.4.3)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań:
Urząd Zamówień Publicznych, Al. Szucha 2/4, PL-00-582 Warszawa. E-mail odwolania@uzp.gov.pl. Tel.  +48 224587801. URL: www.uzp.gov.pl. Faks  +48 224587700.
VI.5)DATA WYSŁANIA NINIEJSZEGO OGŁOSZENIA:
15.4.2009.


ZAŁĄCZNIKI:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia + Załączniki