artykuł nr 31

Znak: ZP-341/7/08

Strawczyn: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji zadania: Budowa sieci kanalizacyjnej w miejscowości Kuźniaki - zad A i Ruda Strawczyńska - zad B
Numer ogłoszenia: 65301 - 2008; data zamieszczenia: 01.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Strawczyn, ul. Stefana Żeromskiego 16, 26-067 Strawczyn, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3038002, fax 041 3038157.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji zadania: Budowa sieci kanalizacyjnej w miejscowości Kuźniaki - zad A i Ruda Strawczyńska - zad B.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru przy realizacji zadania: Budowa sieci kanalizacyjnej w miejscowości Kuźniaki- zad A i Ruda Strawczyńska - zad B obejmująca wykonanie zakresu: 1) Kolektor i kanały boczne - kanały z rur PVC Ø 200 mm - 14.011 mb - rurociąg tłoczny z rur PE - 3.944 mb - rurociągi ciśnieniowe - 9.631 mb 2) Przykanaliki - kanały z rur PVC Ø 160 mm - 2.834 mb 3) Pompownie - sieciowe 5 szt., - przydomowe 69 szt, W zakresie prac związanych z pełnieniem funkcji Inspektora Nadzoru niezależnie od obowiązków Inspektora Nadzoru wynikających z Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane wchodzi: - rozliczenie finansowe i rzeczowe nadzorowanej inwestycji, - sprawdzanie i potwierdzanie wykonanych robót na fakturach wystawionych przez Wykonawcę, - informowanie Zamawiającego o przebiegu prac w zakresie realizowanej inwestycji - bieżąca kontrola dokonywanych wpisów do dziennika budowy - nadzór nad terminowością realizowanego zadania Pozostałe warunki zostały przedstawione we wzorze Umowy stanowiącej załącznik Nr 6 do niniejszych warunków zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.15.40-4.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.04.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 Pzp. 2) dysponują osobami posiadającymi uprawnienia z branży: - konstrukcyjno - budowlanej, sieci wodociągowej i kanalizacyjnej, elektrycznej, które przynależą do właściwej izby samorządu zawodowego 3) Nadzorowali minimum 1 robotę w zakresie budowy sieci kanalizacyjnej o wartości min. 1 000 000 zł (brutto) Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów lub oświadczeń załączonych do oferty w następujący sposób spełnia lub nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnianie przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do niniejszej siwz, Wymagana forma dokumentu - oryginał b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę składającego ofertę c) wykaz osób przewidzianych do wykonania zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, tj. Załączeniem posiadanych uprawnień, wg wzoru określonego w załączniku nr 4 do niniejszej siwz wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego (ważne na dzień otwarcia ofert), Wymagana forma dokumentów: - wykaz osób przewidzianych do wykonania zamówienia - oryginał - uprawnienia budowlane - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę składającego ofertę - zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę składającego ofertę d) wykaz zrealizowanych usług w zakresie nadzoru wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (wg wzoru zał. Nr 5 do SIWZ)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http;//strawczyn.4bip.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Strawczynie ul. Żeromskiego 16 26-067 Strawczyn I piętro, pok. nr 5.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.04.2008 godzina 13:00, miejsce: Urząd Gminy w Strawczynie ul. Żeromskiego 16 26-067 Strawczyn I piętro, pok. nr 2 (Sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy

artykuł nr 32

Unieważnienie postępowania znak: ZP-341/6/08

Strawczyn 19.03.2008 r
ZP-341/6/08

Do wiadomości Wykonawców


Unieważnienie postępowania



Dotyczy: przetarg nieograniczony na pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji zadania: budowa sieci kanalizacyjnej w msc. Kuźniaki – Zad. A i Ruda Strawczyńska – Zad. B

Ogłaszam, że prowadzone postępowanie o udzielenie zamówienia jak wyżej zostało unieważnione.

Podstawę prawną unieważnienia postępowania stanowi art. 93 ust 1 pkt 7 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych ( Dz.U. Nr 19, poz. 177, z późn. zm.).

Postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia publicznego.

W ogłoszeniu o zamówieniu nie wskazane zostały warunki ustawowe jakie powinni spełniać Wykonawcy ubiegający się o zamówienie. Zaistniała rozbieżność zapisów dotyczących warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia opublikowanej na stronie internetowej strawczyn.4bip.pl a ogłoszeniem o zamówieniu (Nr ogłoszenia: 55477 – 2008 z dnia 18.03.2008 r.).
artykuł nr 33

Znak: ZP-341/6/08

-------------------------------------------
Postępowanie zostało unieważnione
-------------------------------------------


Strawczyn: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji zadania: Budowa sieci kanalizacyjnej w miejscowości Kuźniaki - zad A i Ruda Strawczyńska - zad B

Numer ogłoszenia: 55477 - 2008; data zamieszczenia: 18.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Strawczyn, ul. Stefana Żeromskiego 16, 26-067 Strawczyn, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3038002, fax 041 3038157.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://strawczyn.4bip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji zadania: Budowa sieci kanalizacyjnej w miejscowości Kuźniaki - zad A i Ruda Strawczyńska - zad B.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru przy realizacji zadania: Budowa sieci kanalizacyjnej w miejscowości Kuźniaki-zad A i Ruda Strawczyńska - zad B polegających na wykonaniu zakresu: 1) Kolektor i kanały boczne - kanały z rur PVC Ø 200 mm - 14.011 mb - rurociąg tłoczny z rur PE - 3.944 mb - rurociągi ciśnieniowe - 9.631 mb 2) Przykanaliki - kanały z rur PVC Ø 160 mm - 2.834 mb 3) Pompownie - sieciowe - 5 szt. - przydomowe - 69 szt W zakresie prac związanych z pełnieniem funkcji Inspektora Nadzoru niezależnie od obowiązków Inspektora Nadzoru wynikających z Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane wchodzi: - rozliczenie finansowe i rzeczowe nadzorowanej inwestycji, - sprawdzanie i potwierdzanie wykonanych robót na fakturach wystawionych przez Wykonawcę, - informowanie Zamawiającego o przebiegu prac w zakresie realizowanej inwestycji - bieżąca kontrola dokonywanych wpisów do dziennika budowy - nadzór nad terminowością realizowanego zadania Pozostałe warunki zostały przedstawione we wzorze Umowy stanowiącej załącznik Nr 6 do niniejszych warunków zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.15.40-4.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.04.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nadzorowali minimum 1 robotę w zakresie budowy sieci kanalizacyjnej o wartości min. 2000000,00 zł (brutto) Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów lub oświadczeń załączonych do oferty w następujący sposób spełnia lub nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do niniejszej siwz, Wymagana forma dokumentu - oryginał b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę składającego ofertę c) wykaz osób przewidzianych do wykonania zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, tj. Załączeniem posiadanych uprawnień, wg wzoru określonego w załączniku nr 4 do niniejszej siwz wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego (ważne na dzień otwarcia ofert), Wymagana forma dokumentów: - wykaz osób przewidzianych do wykonania zamówienia - oryginał - uprawnienia budowlane - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę składającego ofertę - zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę składającego ofertę d) wykaz zrealizowanych usług w zakresie nadzoru wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (wg wzoru zał. Nr 5 do SIWZ)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://strawczyn.4bip.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Strawczynie ul. Żeromskiego 16 26-067 Strawczyn pok. Nr 5.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2008 godzina 14:00, miejsce: Urząd Gminy w Strawczynie ul. Żeromskiego 16 pok. Nr 2 (Sekretariat) 26-067 Strawczyn.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze
środków Unii Europejskiej:
Nie dotyczy


------------------- SPROSTOWANIE -------------------


Sprostowanie do niniejszego ogłoszenia zostało wysłane do Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 2008-03-18 i zarejestrowane pod nr 76404/2008

artykuł nr 34

Zapytania + Odpowiedź na zapytania do przetargu Znak: ZP-341/5/08, Budowa sieci kanalizacyjnej w miejscowości Kuźniaki - zadanie A i w Rudzie Strawczyńskiej - zadanie B

Zapytania + Odpowiedź na zapytania do przetargu
Znak: ZP-341/5/08, Budowa sieci kanalizacyjnej w miejscowości Kuźniaki - zadanie A i w Rudzie Strawczyńskiej - zadanie B







==============================


==============================

artykuł nr 35

Znak: ZP-341/5/08

Strawczyn: Budowa sieci kanalizacyjnej w miejscowości Kuźniaki - zadanie A
i w Rudzie Strawczyńskiej - zadanie B

Numer ogłoszenia: 43143 - 2008; data zamieszczenia: 03.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Strawczyn, ul. Stefana Żeromskiego 16, 26-067 Strawczyn, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3038002, fax 041 3038157.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://strawczyn.4bip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci kanalizacyjnej w miejscowości Kuźniaki - zadanie A i w Rudzie Strawczyńskiej - zadanie B.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu następującego zakresu: 1) Kolektor i kanały boczne - kanały z rur PVC Ø 200 mm - 14.011 mb - rurociąg tłoczny z rur PE - 3.944 mb - rurociągi ciśnieniowe - 9.631 mb 2) Przykanaliki - kanały z rur PVC Ø 160 mm - 2.834 mb 3) Pompownie - sieciowe - 5 szt. - przydomowe - 69 szt 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi specyfikacja techniczna do niniejszej SIWZ oraz załączniki graficzne. 3. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość zastosowanych materiałów

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00-8.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.04.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie: 50 000 PLN (słownie złotych: pięćdziesiąt tysięcy). 2. Wadium winno być wniesione do dnia 31.03.2008r.do godziny 13:00 3. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 4. Dowód wniesienia wadium należy załączyć do oferty. Uwaga: W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, załącznikiem do oferty może być oryginał lub kopia przelewu wpłaty wadium poświadczona (za zgodność z oryginałem) przez wykonawcę składającego ofertę. Dla pozostałych form wniesienia wadium wymagane jest złożenie dokumentu w oryginale. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto: Bank Spółdzielczy Łopuszno Oddział Strawczyn Nr 46 8499 0008 0300 0026 2000 0002 z dopiskiem: wadium na budowę kanalizacji w msc. Kużniaki zad A Ruda Strawczyńska zad B Wyklucza się dokonywanie wpłat gotówkowych na rachunek Zamawiającego niezależnie od tego, czy wpłata będzie dokonywana w banku prowadzącym rachunek Zamawiającego, czy też innym banku. 6. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku zamawiającego..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 Pzp. 5) wykonali minimum 1 robotę w zakresie budowy kanalizacji o wartości nie mniejszej niż 3 000 000 zł (brutto) 6) wnieśli w wymaganej wysokości, formie oraz w wyznaczonym terminie wadium 7) dysponują osobą posiadającą niezbędne uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowo-kanalizacyjnych która przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnianie przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust 1 Pzp wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do niniejszej siwz, Wymagana forma dokumentu - oryginał b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona (za zgodność z oryginałem) przez wykonawcę składającego ofertę c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społecznie lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona (za zgodność z oryginałem) przez wykonawcę składającego ofertę f) wykaz osób,które będą uczestniczyć w wykonaniu przedmiotu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych wg wzoru określonego w załączniku Nr 4 do SIWZ wraz z załączeniem uprawnień oraz aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu (ważne na dzień otwarcia ofert). Wymagana forma dokumentów: - wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - oryginał - uprawnienia budowlane - oryginał lub kopia poświadczona (za zgodność z oryginałem) przez wykonawcę składającego ofertę - zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego - oryginał lub kopia poświadczona (za zgodność z oryginałem) przez wykonawcę składającego ofertę g) wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia wg wzoru określonego w załączniku nr 5 do niniejszej siwz wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, Wymagana forma dokumentów: - wykaz wykonanych robót budowlanych - oryginał - dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane zostały wykonane należycie - oryginał lub kopia poświadczona (za zgodność z oryginałem) przez wykonawcę składającego ofertę

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://strawczyn.4bip.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Strawczynie ul. Żeromskiego 16 26-067 Strawczyn I piętro, pok. 5.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2008 godzina 13:00, miejsce: Urząd Gminy w Strawczynie ul. Żeromskiego 16 26-067 Strawczyn I piętro, pok. 2 (Sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


Załączniki:

Specyfikacja

Załącznik Nr 1

Załącznik Nr 2

Załącznik Nr 3

Załącznik Nr 4

Załącznik Nr 5

Załącznik Nr 6

Załącznik Nr 7 - UWAGA: Plik spakowany programem 7-zip


-----------------------------------------------------------

Zapytania + Odpowiedź na zapytania do przetargu
Znak: ZP-341/5/08, Budowa sieci kanalizacyjnej w miejscowości Kuźniaki - zadanie A i w Rudzie Strawczyńskiej - zadanie B







==============================



==============================