artykuł nr 21

Zapytanie Nr 1 + Odpowiedź do przetargu Znak: ZP-341/12/08 - Wykonanie robót budowlanych i modernizacyjnych budynku Zespołu Placówek Oświatowych (ZPO) w Strawczynie

Treść Zapytania Nr 1 (Format pliku: 3 stronicowy *.tif)

Treść odpowiedzi na Zapytanie Nr 1 (Format pliku 2 stronicowy *.tif)
artykuł nr 22

Zapytanie Nr 1 + Odpowiedź do przetargu znak: ZP-341/10/08

artykuł nr 23

ZP-341/1/2008/ZGK

Strawczyn: Dostawa 1 szt fabrycznie nowego samochodu typu furgon dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Strawczynie

Numer ogłoszenia: 88460 - 2008; data zamieszczenia: 28.04.2008

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy



Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej, ul. Żeromskiego 16, 26-067 Strawczyn, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3038002 wew. 59, fax 041 3038157.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Gospodarki Komunalnej.


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa 1 szt fabrycznie nowego samochodu typu furgon dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Strawczynie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia - minimalne wymagania techniczne:
1) Rok produkcji - 2008.
2) Przystosowany do przewozu 3 osób (razem z kierowcą).
3) Typ silnika o poj. do 2200 cm3 i o mocy powyżej 100 KM, spełniający normę emisji spalin EURO 4, rodzaj paliwa (olej napędowy).
4) Rozstaw osi min. 2900 mm.
5) Dopuszczalna masa całkowita - do 3500 kg.
6) Hamulce tarczowe przód i tył .
7) Wspomaganie układu kierowniczego.
8) Poduszka powietrzna dla kierowcy i pasażera.
9) ABS/ESP lub równoważne.
10) Czujnik kontroli zapięcia pasów bezpieczeństwa kierowcy.
11) Miejsca w układzie 1+2 (kierowca + 2 pasażerów).
12) Drzwi tylne skrzydełkowe.
13) Drzwi boczne przesuwne z prawej strony.
14) Radioodtwarzacz CD
15) Dodatkowe tylne światło STOP
16) Ogrzewanie przestrzeni ładunkowej.
17) Oświetlenie przedziału ładunkowego.
18) Alarm
19) Immobiliser
20) Kolor standardowy
21) Komplet opon zimowych - 4 szt.
22) Centralny zamek sterowany pilotem z możliwością uruchomienia od zewnątrz.
23) Światła przeciwmgielne z przodu.
24) Elektrycznie podnoszone szyby w kabinie kierowcy.
25) Elektrycznie podgrzewane i ustawiane lusterka zewnętrzne.
26) Podgrzewana przednia szyba.
27) Automatyczne wycieraczki.
28) Uchwyty do mocowania ładunku.
29) Hak holowniczy z odpinaną kulą.
30) Konstrukcja ramowa

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.50.00-6.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2008.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:

    1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 PZP,

    2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 PZP.

    3. Posiadają doświadczenie zawodowe rozumiane jako należyte wykonanie w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie - wykonali co najmniej 1 dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia. Wartość dostawy nie może być niższa niż 70.000,00 złotych brutto z załączeniem dokumentów, że zamówienie zostało zrealizowane należycie.

    4. Zapewnią serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na terenie woj. Świętokrzyskiego.

    5. Udzielą gwarancji na minimalny okres:
    - mechanicznej - 24 m-ce,
    - lakier - 24 m-ce
    - perforacja blach - 96 m-cy

  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu:
    a) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 PZP wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do siwz,
    Wymagana forma dokumentu - oryginał
    b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

    Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

    c) wykaz dostaw za okres ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie zawierający co najmniej 1 dostawę odpowiadającą swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, a wartość dostawy nie może być niższa niż 70.000,00 złotych brutto - według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.
    Wymagana forma dokumentu - oryginał.

    d) dokumenty potwierdzające, że zamówienie zrealizowane zostało należycie.
    Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
    Zamawiający oceni spełnianie warunków w sposób spełnia, nie spełnia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://strawczyn.4bip.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej w Strawczynie
ul. Żeromskiego 16
26-067 Strawczyn
I piętro, pok. Nr 14.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nied otyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2008 godzina 14:00, miejsce: Urząd Gminy w Strawczynie
ul. Żeromskiego 16
26-067 Strawczyn
I piętro, pok. Nr 2 (Sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

artykuł nr 24

Znak: ZP-341/11/08

Strawczyn: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji zadania:
Budowa Zbiornika Wodnego Strawczyn

Numer ogłoszenia: 88430 - 2008; data zamieszczenia: 28.04.2008

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi




Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Strawczyn, ul. Stefana Żeromskiego 16, 26-067 Strawczyn, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3038002, fax 041 3038157.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji zadania:
Budowa Zbiornika Wodnego Strawczyn.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru przy realizacji zadania: Budowa zbiornika wodnego Strawczyn obejmująca wykonanie zakresu:

- Czasza zbiornika,
- Zapory zbiornika,
- Budowa piętrząco - upustowa zbiornika,
- Odcinkowa konserwacja koryta cieku Od Mokrego Boru,
- Odcinkowe przełożenie koryta cieku Od Mokrego Boru,
- Boczne ujęcie i doprowadzenie wody do zbiornika,
- Ciąg spacerowo- rowerowy wokół zbiornika,
- Wewnętrzna Droga dojazdowa,
- Parking dla samochodów osobowych,
- Kanalizacja deszczowa Parkingu i Drogi dojazdowej
- Żelbetowe molo widokowe,
- Odbudowa rowu melioracyjnego - opaskowego,
- Odcinkowe ubezpieczenie skarp i dna cieku Trupień,
- Przełożenie linii SN - 15kV,
- Oświetlenie wokół zbiornika,
- Stanowiska łowieckie dla wędkarzy,
- Odcinkowy remont nawierzchni drogi Strawczyn - Niedźwiedź (działki 430/1 i 430/2)
- Tymczasowa droga technologiczna dojazdowa.
W zakresie prac związanych z pełnieniem funkcji Inspektora Nadzoru niezależnie od obowiązków Inspektora Nadzoru wynikających z Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane wchodzi:
- rozliczenie finansowe i rzeczowe nadzorowanej inwestycji,
- sprawdzanie i potwierdzanie wykonanych robót na fakturach wystawionych przez Wykonawcę,
- informowanie Zamawiającego o przebiegu prac w zakresie realizowanej inwestycji
- bieżąca kontrola dokonywanych wpisów do dziennika budowy nadzór nad terminowością realizowanego zadania

Pozostałe warunki zostały przedstawione we wzorze Umowy stanowiącej załącznik Nr 5 do niniejszych warunków zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.26.20.00-3.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.06.2010.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
    - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
    - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
    - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
    nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 Pzp.

    2) Zamawiający wymaga aby wykonawca spełnił także warunki:
    - posiadania potencjału kadrowego - dysponować osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia tj. Inspektorem nadzoru posiadającym odpowiednie do zakresu robót uprawnienia nadzorował minimum jedną robotę o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem rzeczowym zadania inwestycyjnego

    3) Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów lub oświadczeń załączonych do oferty według formuły spełnia lub nie spełnia.
    4) Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.

  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnianie przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu:

    a) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do niniejszej siwz,
    Wymagana forma dokumentu - oryginał

    b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
    Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę składającego ofertę

    c) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, tj. załączeniem posiadanych uprawnień, wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do niniejszej siwz oraz aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego (ważne na dzień otwarcia ofert),
    Wymagana forma dokumentów:
    - wykaz osób przewidzianych do wykonania zamówienia - oryginał
    - uprawnienia budowlane - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę składającego ofertę
    - zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę składającego ofertę
    d) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie usług w zakresie nadzoru wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (wg wzoru zał. Nr 4 do SIWZ).
    Wymagana forma dokumentów:
    - wykaz zrealizowanych usług - oryginał
    - dokumenty potwierdzające, że usługi wykonane zostały należycie - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę


SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://strawczyn.4bip.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Strawczynie
ul. Żeromskiego 16
26-067 Strawczyn
I piętro, pok. Nr 5.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.05.2008 godzina 14:00, miejsce: Urząd Gminy w Strawczynie
ul. Żeromskiego 16
26-067 Strawczyn
I piętro, pok. Nr 1 (Sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

artykuł nr 25

Znak: ZP-341/12/08

Strawczyn: Wykonanie robót budowlanych i modernizacyjnych budynku Zespołu Placówek Oświatowych (ZPO) w Strawczynie

Numer ogłoszenia: 85725 - 2008; data zamieszczenia: 24.04.2008

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Strawczyn, ul. Stefana Żeromskiego 16, 26-067 Strawczyn, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3038002, fax 041 3038157.

Adres strony internetowej zamawiającego: http://strawczyn.4bip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych i modernizacyjnych budynku Zespołu Placówek Oświatowych (ZPO) w Strawczynie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zakresu robót
- Ocieplenie budynku warstwą styropianu gr. 12 cm - 1970 m2
- Otynkowaniu budynku systemem dociepleń metodą lekką - mokrą - 1930 m2
- Usunięcie istniejącego stropodachu (do płyty stropowej nad ostatnią kondygnacją) wraz ze ściankami ażurowymi oraz szczytami - 745 m2
- Nadbudowa dachu dwuspadowego o konstrukcji drewnianej płatwiowo-kleszczowej wraz z pokryciem blachą dachówkową - 1025 m2
- Wymurowanie (wydłużenie) istniejących kominów ponad nowy dach w tym: wieloprzewodowe kominy wolno stojące z cegieł - 89,13 m3, spalinowe i dymowe kanały z pustaków ceramicznych - 292,63 m
- Wykonanie dodatkowych biegów schodów wewnętrznych na poddasze jako kontynuację schodów wewnętrznych budynku
- Oddzielenie klatki schodowej od poddasza poprzez wymurowanie ścianek działowych
- Montaż okien połaciowych (40 szt.), klap dymowych (2 szt.), wyłazu dachowego (1 szt.) oraz ław kominiarskich (51,5 m) i stopni kominiarskich (140 szt.)
- Likwidacja otworu po istniejącym wyłazie dachowym - o wym. 1,10 x 1,10 m (1 szt.)
- Wykonanie dobudowy szybu dźwigu osobowego wraz z przebiciami otworów drzwiowych i instalacją elektryczną.

Szczegółowy zakres robót oraz warunki ich realizacji zawierają:
a) projekt architektoniczno-budowlany opracowany przez biuro projektowe DOM Z KLASĄ Kielce ul. Staszica 1 stanowiący załącznik nr 7 do niniejszej siwz,
b) przedmiar robót oraz dokumentacja projektowa stanowiące załącznik nr 7 do niniejszej siwz,
c) wzór umowy, stanowiący załącznik nr 6 do niniejszej siwz,

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
    3. Wadium może być wniesione w:
    a) pieniądzu,
    b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
    c) gwarancjach bankowych,
    d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
    e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42 poz. 275).
    4. Dowód wniesienia wadium należy załączyć do oferty.
    5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto:
    Bank Spółdzielczy Łopuszno O/Strawczyn Nr 46 8499 0008 0300 0026 2000 0002 z dopiskiem: Wadium do przetargu nieograniczonego na wykonanie robót budowlanych i modernizacyjnych budynku Zespołu Placówek Oświatowych (ZPO) w Strawczynie..
Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany do wniesienia wadium w kwocie: 15 000,00 PLN (słownie złotych: piętnaście tysięcy)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy:
    1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
    2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
    3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
    4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
    Zamawiający oceni spełnienie warunków w sposób spełnia lub nie spełnia.

  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 i o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 i2 Pzp wg wzoru określonego w załączniku Nr 2 do niniejszej siwz,
    Wymagana forma dokumentu - oryginał
    b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
    Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę
    c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio , że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne , lub zaświadczeń ,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych p łatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
    Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę
    d) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ,
    Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę
    e) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy , wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
    Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę

    f) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg wzoru stanowiącego zał Nr 4 do niniejszej SIWZ
    Wymagana forma dokumentu - oryginał

    g) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz elektrycznej i są członkami Izby Inżynierów Budownictwa oraz posiadają wymagane ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej.
    Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę

    h) Dokumenty potwierdzające doświadczenie Wykonawcy w wykonywaniu robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością, robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Na potwierdzenie posiadanego doświadczenia w wykonywaniu robót j.w. Wykonawca powinien sporządzić wykaz wykonanych przez niego w ciągu ostatnich 5 lat a jeżeli okres działania jest krótszy w tym okresie robót polegających na budowie, modernizacji lub remoncie obiektów kubaturowych z podaniem nazwy zamówienia, terminu realizacji, wartości, nazwy i adresu Zamawiającego wg wzoru stanowiący zał. Nr 5 do niniejszej SIWZ.
    Aby spełnić warunek wartość wykazanych robót nie może być niższa niż 500.000,00 zł brutto łącznie.
    Wymagana forma dokumentu - oryginał
    Należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że zamówienie zrealizowane zostało należycie.
    Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę
    i) Polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
    Wymagana forma dokumentów - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę Zamawiający oceni spełnienie warunków w sposób spełnia lub nie spełnia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://strawczyn.4bip.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Strawczynie
ul. Żeromskiego 16
26-067 Strawczyn
I piętro, pok. Nr 5.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2008 godzina 14:00, miejsce: Urząd Gminy w Strawczynie
ul. Żeromskiego 16
26-067 Strawczyn
I piętro, pok. Nr 2 (Sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

---------------------------------------------------
Załączniki

1. Specyfikacja

2. Załączniki Nr 1-5

3. Załącznik 6

4. Załącznik Nr 7