artykuł nr 16

Znak: Zp-341/39/07

Strawczyn: Dostawa oleju opałowego lekkiego ekologicznego wyłącznie do celów grzewczych w 2008 roku
Numer ogłoszenia: 215456 - 2007; data zamieszczenia: 07.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Strawczyn, ul. Stefana Żeromskiego 16, 26-067 Strawczyn, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3038002, fax 041 3038157.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://strawczyn.4bip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju opałowego lekkiego ekologicznego wyłącznie do celów grzewczych w 2008 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego lekkiego ekologicznego w ilości 32.000 litrów wyłącznie do celów grzewczych. Z podziałem na zadania: Zad. Nr 1 - Dostawa oleju opałowego do Urzędu Gminy w Strawczynie w ilości 25.000 litrów Zad. Nr 2 - Dostawa oleju opałowego do świetlicy wiejskiej w Strawczynku w ilości 7.000 litrów Olej opałowy musi posiadać następujące parametry: - wartość opałowa nie mniejsza niż 41 MJ/kg - minimalna temperatura zapłonu 56 ºC - zawartość siarki max. 0,2 % (m/m) - temperatura płynięcia max. - 20 ºC - gęstość w temperaturze 15 ºC max. 860 kg/m³ Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć opał własnym środkiem transportu na swój koszt. Termin dostawy winien wynosić maksymalnie 3 dni od daty zgłoszenia telefonicznego przez Zamawiającego. Olej dostarczany będzie etapowo sukcesywnie w miarę potrzeb na zgłoszenie Zamawiającego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.12.21.00-9.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1000 zł (słownie złotych: jeden tysiąc złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Pzp, 2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ, Wymagana forma dokumentu - oryginał b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona (za zgodność z oryginałem) przez Wykonawcę składającego ofertę

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://strawczyn.4bip.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Strawczynie ul. Żeromskiego 16, 26-067 Strawczyn I piętro, pok. Nr 5.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.11.2007 godzina 13:00, miejsce: Urząd Gminy w Strawczynie ul. Żeromskiego 16, 26-067 Strawczyn I piętro, pok. Nr 2 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy

artykuł nr 17

Znak: ZP-341/36/07

Strawczyn: Dostawa oleju opałowego lekkiego ekologicznego do szkół na terenie gminy Strawczyn w 2008 roku wyłącznie do celów grzewczych
Numer ogłoszenia: 215455 - 2007; data zamieszczenia: 07.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Strawczyn, ul. Stefana Żeromskiego 16, 26-067 Strawczyn, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3038002, fax 041 3038157.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://strawczyn.4bip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju opałowego lekkiego ekologicznego do szkół na terenie gminy Strawczyn w 2008 roku wyłącznie do celów grzewczych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego lekkiego ekologicznego do szkół na terenie gminy Strawczyn w ilości 45 000 litrów wyłącznie do celów grzewczych. W tym: 1) Dostawa oleju opałowego do Szkoły Podstawowej w Niedźwiedziu 56 w ilości 12 000 litrów. 2) Dostawa oleju opałowego do Szkoły Podstawowej w Korczynie 101 w ilości 25 000 litrów. 3) Dostawa oleju opałowego do Szkoły Podstawowej w Rudzie Strawczyńskiej 4 w ilości 8 000 litrów. Olej opałowy musi posiadać następujące parametry: - wartość opałowa nie mniejsza niż 41 MJ/kg - minimalna temperatura zapłonu 56 ºC - zawartość siarki max. 0,2 % (m/m) - temperatura płynięcia max. - 20 ºC -gęstość w temperaturze 15 ºC max. 860 kg/m³ Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć opał własnym środkiem transportu na swój koszt. Termin dostawy winien wynosić maksymalnie 3 dni od daty zgłoszenia telefonicznego przez Zamawiającego. Olej dostarczany będzie etapowo sukcesywnie w miarę potrzeb na zgłoszenie Zamawiającego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.12.21.00-9.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1200 zł (słownie złotych: jeden tysiąc dwieście).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Pzp, 2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ, Wymagana forma dokumentu - oryginał b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona (za zgodność z oryginałem) przez Wykonawcę składającego ofertę

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://strawczyn.4bip.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Strawczynie ul. Żeromskiego 16, 26-067 Strawczyn I piętro, pok. Nr 5.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.11.2007 godzina 13:00, miejsce: Urząd Gminy w Strawczynie ul. Żeromskiego 16, 26-067 Strawczyn I piętro, pok. Nr 2 (Sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy

artykuł nr 18

Znak: ZP-341/38/07

Strawczyn: wprowadzenie zmian do miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Strawczyn w granicach sołectw z podziałem na zadania: Zadanie Nr 1 - sołectwo Chełmce o pow. 1112,69 ha Zadanie Nr 2 - sołectwo Oblęgorek o pow. 718,00 ha Zadanie Nr 3 - sołectwo Promnik o pow. 1114,20 ha Zadanie Nr 4 - sołectwo Ruda Strawczyńska o pow. 681,20 ha Zadanie Nr 5 - sołectwo Strawczynek o pow. 641,91 ha Razem: 4268 ha
Numer ogłoszenia: 211495 - 2007; data zamieszczenia: 02.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Strawczyn, ul. Stefana Żeromskiego 16, 26-067 Strawczyn, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3038002, fax 041 3038157.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://strawczyn.4bip.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wprowadzenie zmian do miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Strawczyn w granicach sołectw z podziałem na zadania: Zadanie Nr 1 - sołectwo Chełmce o pow. 1112,69 ha Zadanie Nr 2 - sołectwo Oblęgorek o pow. 718,00 ha Zadanie Nr 3 - sołectwo Promnik o pow. 1114,20 ha Zadanie Nr 4 - sołectwo Ruda Strawczyńska o pow. 681,20 ha Zadanie Nr 5 - sołectwo Strawczynek o pow. 641,91 ha Razem: 4268 ha.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wprowadzenie zmian do miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Strawczyn w granicach sołectw z podziałem na zadania: Zadanie Nr 1 - sołectwo Chełmce o pow. 1112,69 ha Zadanie Nr 2 - sołectwo Oblęgorek o pow. 718,00 ha Zadanie Nr 3 - sołectwo Promnik o pow. 1114,20 ha Zadanie Nr 4 - sołectwo Ruda Strawczyńska o pow. 681,20 ha Zadanie Nr 5 - sołectwo Strawczynek o pow. 641,91 ha Razem: 4268 ha z podziałem na etapy: Etap I - Sporządzenie ekofizjografii oraz analizy wniosków do zmian w planie. Etap II - Sporządzenie projektu zmian w planie i przedstawienie Komisji Architektoniczno-Urbanistycznej. Etap III - Uzyskanie opinii i uzgodnień zgodnie z art. 17 pkt. 6 i 7 Ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80 z 2003 r. poz. 717 z późn. zm.). Etap IV - Wyłożenie do publicznego wglądu, ponowienie niezbędnych czynności wynikających z uwzględnienia uwag oraz przygotowanie do uchwalenia projektu zmian w planie. Etap V - Czynności wykonywane po uchwaleniu zmian w planie. Zakres prac jest jednakowy dla wszystkich zadań. Opis przedmiotu zamówienia: Zmianami w planie zagospodarowania przestrzennego gminy Strawczyn objętych jest pięć sołectw: Chełmce, Oblęgorek, Promnik, Ruda Strawczyńska, Strawczynek (zgodnie z podjętą przez Radę Gminy w Strawczynie uchwałą stanowiącą zał. Nr 7 do SIWZ). 1.1. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 1) sporządzenie tekstu i rysunku planu zgodnie z art. 15 i 16 obowiązującej ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80 z 2003r., poz. 717 z poźn.zm.); 2) opracowanie prognoz oddziaływania na środowisko, spełniającej wymagania określone ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U.z 2006 Nr 129 poz.902) oraz rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 14 listopada 2002 r.w sprawie szczegółowych warunków, jakim powinna odpowiadać prognoza oddziaływania na środowisko dotycząca projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 197, poz.1667); 3) sporządzenie prognoz skutków finansowych uchwalenia zmian planu - uwzględniającej wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. ws. wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz.U. Nr 164, poz.1587); 4) opracowanie wniosków o wyrażenie zgody na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne - zgodnie z ustawą z dnia 3 lutego 1995 r. o ochronie gruntów rolnych i leśnych (Dz.U. Nr 16, poz.78 z poźn. zmianami) - o ile zajdzie taka potrzeba; 5) przygotowanie projektów ogłoszeń, obwieszczeń i zawiadomień, uczestniczenie w sesjach Rady Gminy na których podejmowane będą uchwały dotyczące zmian planów oraz we wszystkich innych naradach (spotkaniach), niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia; 6) przygotowanie propozycji sposobu rozpatrzenia składanych wniosków do zmian planu; 7) przygotowanie projektu zmian planu do opiniowania i uzgodnień wraz z prognozami; 8) przygotowanie projektu zmian planu wraz z prognozami skutków oddziaływania na środowisko do publicznego wglądu; 9) analiza uwag wniesionych do projektu zmian planu, w tym przedłożenie Wójtowi propozycji sposobu rozpatrzenia; 10) wprowadzenie zmian do projektu zmian planu z podjęciem działań, o których mowa w art. 17 pkt 13 ustawy na warunkach określonych w powyższym podpunkcie wraz z opracowaniem ostatecznej wersji projektu planu. W przypadku zaistnienia sytuacji, o której mowa w art. 19 ustawy Wykonawca ponawia powyżej wymienione czynności w zakresie niezbędnym do dokonania tych zmian w przedstawionym do uchwalenia planie projektu; 11) przygotowanie i przekazanie projektu zmian planu w formie umożliwiającej przedstawienie Radzie Gminy do uchwalenia wraz z: - analizą zgodności projektu planu z ustaleniami Studium, - listą nieuwzględnionych uwag (wniesionych do projektu planu w wyniku wyłożenia) wraz z propozycją sposobu ich rozpatrzenia w formie projektów załączników do uchwały, - uzasadnieniem do uchwały, 12) prezentacja projektu planu miejscowego przed Gminną Komisją Urbanistyczno-Architektoniczną, w czasie dyskusji publicznej oraz w okresie opiniowania i uzgadniania jak również Radzie Gminy i jej merytorycznym Komisjom. 1.2. Wszelkie prace projektowe lub czynności nie opisane w ust. 1.1., a wynikające z procedur określonych w Ustawie o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz przepisach odrębnych, niezbędne do właściwego i kompletnego opracowania dokumentacji projektowej, należy traktować jako oczywiste i uwzględnić w kosztach i terminach wykonania przedmiotu zamówienia. 1.3. Dopuszcza się możliwość odrębnego sporządzenia i uchwalenia zmian miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla poszczególnych sołectw. 1.4. Przedmiot zamówienia uznaje się za wykonany i odebrany, kiedy podjęta zostanie uchwała Rady Gminy w Strawczynie, o której mowa w art. 20 ust. 1 ustawy i uzyskana zostanie pozytywna ocena, o której mowa w art. 20 ust. 2 ustawy. 1.5. Przed sporządzeniem oferty, Wykonawca winien zapoznać się z opracowaniami będącymi w posiadaniu Zamawiającego, tj. Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy, Strategia rozwoju gminy. Kopie tych dokumentów po rozstrzygnięciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i podpisaniu umowy z Wykonawcą zostaną przez Zamawiającego przekazane Wykonawcy. 1.6. Wykonawca ma obowiązek uwzględnić wszelkie zmiany dokonane w trakcie realizacji zamówienia. 2. Informacja o przedmiocie zamówienia. 2.1. Przedmiotem zmiany w planie jest: a) ustalenie przeznaczenia terenu dla różnorodnych funkcji i form użytkowania, b) określenie warunków, zasad i sposobu zabudowy i zagospodarowania terenu; c) określenie zasad modernizacji, rozbudowy i budowy systemów komunikacji i infrastruktury technicznej; d) określenie sposobu i terminu tymczasowego zagospodarowania, urządzania i użytkowania terenów 3. Wymagane jest opracowanie przedmiotu zamówienia etapami wyszczególnionymi w rozdz. II pkt. 1 niniejszej SIWZ - zgodnie z Harmonogramem rzeczowo-finansowym, stanowiącym załącznik Nr 1 do umowy, stanowiącej załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. Plan należy wykonać z wykorzystaniem technik komputerowych w wersji elektronicznej oraz w wersji papierowej. Plan powinien być wykonany w programie MicroStation lub AutoCad.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.25.10.00-3.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.01.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1500,00 zł (słownie jeden tysiąc pięćset złoty) - w przypadku realizacji całości zamówienia. Składając ofertę częściową na wybrane zadanie wyszczególnione w przedmiocie zamówienia należy wnieść wadium w wysokości jak niżej: Zadanie Nr 1 - sołectwo Chełmce - 400,00 zł (słownie: czterysta zł), Zadanie Nr 2 - sołectwo Oblęgorek - 250,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt zł), Zadanie Nr 3 - sołectwo Promnik - 400,00 zł (słownie: czterysta zł), Zadanie Nr 4 - sołectwo Ruda Strawczyńska - 230,00 zł (słownie: dwieście trzydzieści zł), Zadanie Nr 5 - sołectwo Strawczynek - 220,00 zł (słownie: dwieście dwadzieścia zł).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust.1 Pzp, 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp, 3) dysponują osobami posiadającymi uprawnienia i kwalifikacje do wykonania zamówienia tj: głównym projektantem wpisanym na listę członków właściwej Izby Urbanistów oraz osobami posiadającymi uprawnienia do projektowania i przynależącymi do właściwej izby samorządu zawodowego. 4) posiadają doświadczenie w sporządzaniu projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, rozumiane jako wykonanie z należytą starannością w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru nie mniejszego niż 50 ha, udokumentowane poprzez podanie informacji o pozycji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa oraz nazwy i adresu Zamawiającego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp wg wzoru określonego w załączniku Nr 2 do SIWZ, Wymagana forma dokumentu - oryginał; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wymagana forma dokumentów - oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; c) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji w zakresie opisanym w rozdz. VII pkt 3 SIWZ, wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do SIWZ z załączeniem dokumentów potwierdzających ich kwalifikacje tj. uprawnienia do projektowania oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego (ważne na dzień otwarcia ofert), w przypadku głównego projektanta aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Urbanistów (ważne na dzień otwarcia ofert), Wymagana forma dokumentów: wykaz - oryginał, pozostałe dokumenty wymienione w tym punkcie - oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę d) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie planów, zawierający co najmniej 1 plan zagospodarowania przestrzennego dla obszaru nie mniejszego niż 50 ha, z podaniem informacji o ogłoszeniu ( rok, numer, pozycja) w Dzienniku Urzędowym Województwa oraz nazwą i adresem Zamawiającego - według wzoru określonego w zał. Nr 4 do SIWZ. Wymagana forma dokumentu - oryginał Uwaga! Za usługi wykonane w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, uważa się usługi wykonane, których - w przypadku planów miejscowych - publikacja w Dzienniku Urzędowym miała miejsce w okresie ostatnich trzech lat licząc wstecz od daty upływu terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://strawczyn.4bip.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Strawczynie ul. Żeromskiego 16 26-067 Strawczyn I piętro, pok. Nr 5.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2007 godzina 13:00, miejsce: Urząd Gminy w Strawczynie ul. Żeromskiego 16 26-067 Strawczyn I piętro, pok. Nr 2 (Sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wprowadzenie zmian do miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Strawczyn Zadanie Nr 1. Sołectwo Chełmce.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 1. Sołectwo Chełmce o pow. 1112,69 ha.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.25.10.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wprowadzenie zmian do miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Strawczyn Zadanie nr 2: Sołectwo Oblęgorek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2: Sołectwo Oblęgorek o pow. 718,00 ha.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.25.10.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wprowadzenie zmian do miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Strawczyn Zadanie nr 3: Sołectwo Promnik.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3: Sołectwo Promnik o pow. 1114,20.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.25.10.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wprowadzenie zmian do miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Strawczyn Zadanie nr 4: Sołectwo Ruda Strawczyńska.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 4: Sołectwo Ruda Strawczyńska o pow. 681,20 ha.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.25.10.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wprowadzenie zmian do miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Strawczyn Zadanie nr 5: Sołectwo Strawczynek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 5: Sołectwo Strawczynek o pow. 641,91 ha.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.25.10.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Załączniki


1. Specyfikacja

2. Załącznik nr 1

3. Załącznik nr 2

4. Załącznik nr 3

5. Załącznik nr 4

6. Załącznik nr 5

7. Załącznik nr 6 spakowany programem 7-zip

8. Załącznik nr 7
artykuł nr 19

ZAPYTANIE Nr 3 + ODPOWIEDŹ NA ZAPYTANIE DO PRZETARGU ZNAK: ZP-341/37/07

artykuł nr 20

ZAPYTANIA + ODPOWIEDZI NA ZAPYTANIA DO PRZETARGU ZNAK: ZP-341/37/07

ZAPYTANIE NR 1 (w załączeniu):
Czy zamawiający w pozycji nr 15 załącznika nr 1 do SIWZ (piec konwekcyjno-parowy 6 GN 1/1) zakłada, że żądany piec ma być wyposażony w bojler?

ZAPYTANIE NR 2 (w załączeniu):
Punkt 17 specyfikacji to szafa chłodnicza o pojemności 500l wyposażona w 4 ruszty i zamek. Zapytanie dotyczy drzwi tej szafy, czy powinny być one przeszklone czy zabudowane?


ODPOWIEDZI NA ZAPYTANIA (w załączeniu):
Ad. 1: Piec konwekcyjno-parowy 6 GN 1/1 - bez wyposażenia w bojler. Musi natomiast zawierać sondę i być programowalny.

Ad. 2: drzwi szafy chłodniczej o której mowa w zapytaniu, mają być zabudowane.