Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
Ogłoszenie nr 510551545-N-2020 z dnia 22.12.2020 r.
Gmina Strawczyn: Remonty dróg gminnych na terenie Gminy Strawczyn
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 602277-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540218751-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Strawczyn, Krajowy numer identyfikacyjny 29101079000000, ul. ul. Stefana Żeromskiego 16, 26-067 Strawczyn, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 413 038 002, e-mail gmina@strawczyn.pl, faks 413 038 157.
Adres strony internetowej (url): http://www.strawczyn.4bip.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remonty dróg gminnych na terenie Gminy Strawczyn
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
ZP.271.1.36.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Część 1. Remont drogi gminnej ul. Górnej w msc. Strawczyn, Gmina Strawczyn Remont drogi gminnej – ul. Górna w msc. Strawczyn obejmuje odcinek długości 1 678,80 m od skrzyżowania z drogą wojewódzką Nr 748 do skrzyżowania z drogą gminną w miejscowości Strawczyn. Zadaniem planowanej inwestycji komunikacyjnej jest poprawienie bezpieczeństwa ruchu kołowego i pieszego poprzez odnowę nawierzchni na całej szerokości jezdni. Funkcją obiektu jest dojazd do zabudowy mieszkaniowej zlokalizowanej wzdłuż tej drogi. Początek drogi znajduje się na skrzyżowaniu z drogą wojewódzką nr 748, a koniec na skrzyżowaniu z drogą gminną. Długość drogi wynosi 1678,80 m, w km 1+075 krzyżuje się z ulicą Ogrodową (droga powiatowa). Zakres opracowania obejmuje: - ułożenie warstwy wiążącej gr. 4 cm z betonu asfaltowego, - ułożenie warstwy ścieralnej gr. 4 cm z betonu asfaltowego, - umocnienie istniejących poboczy gruntowych o szer. 0,75 m warstwą gr.12 cm z kruszywa kamiennego, -remont istniejących zjazdów indywidualnych. Założenia projektowe drogi: - droga klasy „D”, - kategoria ruchu - KR 1, - prędkość projektowa - 30 km/h, - droga jednojezdniowa, jednopasowa dla ruchu w obu kierunkach o szerokość pasa ruchu – 4,0 m Konstrukcja wzmocnienia jezdni bitumicznej: 4 cm - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego, 4 cm - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego. Powierzchnia jezdni bitumicznej - 6 720,00 m2, powierzchnia poboczy umocnionych kruszywem - 2 520,00 m2. Działki drogowe nr ew.: 775 i 882 są własnością Gminy Strawczyn. Część 2. Remont drogi gminnej ul. Podosina w msc. Strawczyn, Gmina Strawczyn. Remont drogi gminnej o nr 388060T-ul. Podosina w miejscowości Strawczyn obejmuje odcinek o długości około 612m, usytuowany jest na działce o nr ewid.859 obręb 0011 Strawczyn. Droga położona jest w terenie zabudowanym, obsługuje przylegające do drogi zabudowania jednorodzinne, zagrodowe oraz pola uprawne. Istniejące parametry techniczne: •kategoria drogi gminna, •klasa techniczna D (dojazdowa) , •prędkość projektowa 30km/h •długość drogi wynosi 612m, •jezdnia o nawierzchni bitumicznej, szerokości 4,5m, •pobocze obustronne gruntowe o szerokości 0,75m, •zjazdy indywidualne, w ciągu rowu ziemnego z przepustami .400 •odcinki rowu zmiennego i krytego. Remont drogi gminna na odcinku od 0+006,3 do km 0+606,90 o szerokości 4,5m i o spadku poprzecznym 2,0%. Remont drogi polegał będzie wykonaniu nakładki- warstwy ścieralnej AC11S o grubości 4cm i warstwy wiążąco wyrównawczej AC16W o grubości minimalnej 4,0cm. Remont poboczy obustronnych o szerokości 0,75m, polegać będzie na ścinaniu i uzupełnianiu z kruszywa łamanego C 50/30 grubości 15cm. Istniejące rowy strona prawa od km 0+006,3 do 0+370,3 km, strona lewa od km 0+006,3 do km 0+259 zostaną oczyszczone i odmulone. Przepusty w ciągu tych rowów, zostaną wymienione w przypadku gdy istniejący zjazd nad przepustem jest o nawierzchni gruntowej. Remont istniejących zjazdów: • istniejące zjazdy wykonane z kostki betonowej- remont polegający na przedrukowaniu do projektowanej niwelety jezdni, bez wymiany przepustów- 13 zjazdów istniejących, krawężnik zjazdowy o wymiarze 15x22x100 został zaprojektowany przy krawędzi jezdni, wyniesiony ponad krawędź jezdni o 3 cm. • istniejące zjazdu gruntowe z przepustem pod zjazdem: projektowana nawierzchnia zjazdów z kruszywa łamanego C50/30 o grubości 15cm, remont istniejącego przepustu polegająca na jego wymianie o średnicy fi 400 z elementów prefabrykowanych – 14 zjazdów istniejących. • istniejące zjazdu gruntowe bez przepustów pod zjazdem: projektowana nawierzchnia zjazdów z kruszywa łamanego C50/30 o grubości 15cm- 20 zjazdy istniejące. W miejscach gdzie występują ślady po wybudowaniu sieci wodociągowej, spękania siatkowe, ubytki i uszkodzenia w istniejącej nawierzchni, należy sfrezować istniejącą nawierzchnię asfaltową i usunąć podbudowę. Następnie wykonać projektowaną podbudowę z mieszanki niezwiązanej z kruszywa łamanego C 90/3 o grubości 20cm, wykonać warstwę wyrównawczą AC16W, na którą w celu wzmocnienia nawierzchni należy ułożyć siatkę szklano-węglową. Siatka musi posiadać wytrzymałość na rozciąganie w obu kierunkach 100kN/m. Na uprzednio wykonanych warstwach należy z projektowaną niweletą wykonać nakładkę zgodną jak dla remontowanej nawierzchni. Konstrukcja nawierzchni- remont jezdni –warstwa ścieralna AC11S 4cm –warstwa wyrównawczo- wiążąca AC16W min.4cm –istniejąca konstrukcja nawierzchni Konstrukcja nawierzchni- w miejscu remontu cząstkowego nawierzchni-spękania siatkowe, ubytki i uszkodzenia –warstwa ścieralna AC11S 4cm –warstwa wyrównawczo- wiążąca AC16W min.4cm – siatka szklano-węglowa – warstwa wyrównawcza AC16W 4cm – warstwa podbudowy z mieszanki niezwiązanej z kruszywa łamanego C 90/3 20cm. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji technicznej i przedmiarze robót, które stanowią integralny załącznik do niniejszej SIWZ. 1) Załączony do SIWZ przedmiar ma charakter informacyjny. Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentacją projektową i innymi dokumentami jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu. 2) Przedmiot umowy może podlegać modyfikacji, jeżeli w toku wykonywania robót okaże się, że dokumentacja projektowa zawiera wady, których nie można było stwierdzić przed zawarciem umowy, a których istnienie uniemożliwia wykonanie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. W takim przypadku, przy udziale projektanta i Inżyniera Kontraktu Strony ustalają zakres robót zaniechanych, dodatkowych i zakres robót zamiennych a zmodyfikowany sposób świadczenia Wykonawcy określą w aneksie do umowy. 3) Jeżeli wykonawca stwierdzi, że użyte w SIWZ i w załącznikach do SIWZ parametry lub normy krajowe lub przenoszące na normy europejskie lub normy międzynarodowe mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to oznacza, że mają takie znaczenie, że parametry techniczne tak wskazanych produktów określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SIWZ i w załącznikach do SIWZ, również dopuszcza się wykazanie normami równoważnymi w stosunku do tych wskazanych w dokumentacji i STWiOR. Na Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania „równoważności”. 4) Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot umowy z materiałów własnych. 5) Wykonawca jest zobowiązany do wydzielenia i zabezpieczenia terenu prowadzonych robót. 6) Wykonanie robót, odbiory częściowe oraz organizację (BHP, p.poż, oraz koordynacja w zakresie BHP) na terenie prowadzonych robót należy prowadzić w oparciu o aktualne normy i przepisy. 7) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość zastosowanych materiałów. 8) Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie roboty budowlanej oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Teren inwestycji jest ogólnodostępny i wykonawcy mają do niego dostęp w każdej chwili bez udziału zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45233000-9
Dodatkowe kody CPV: 45233120-6, 45233142-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Remont drogi gminnej ul. Górnej w msc. Strawczyn, Gmina Strawczyn
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 1152597.04
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 12
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 10
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Robót Drogowych DUKT Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Zakładowa 17
Kod pocztowy: 26-052
Miejscowość: Nowiny
Kraj/woj.: świętokrzyskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 411549.76
Oferta z najniższą ceną/kosztem 316234.85
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 843168.69
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Remont drogi gminnej ul. Podosina w msc. Strawczyn, Gmina Strawczyn.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 410744.09
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 11
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 9
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: F.H.U. KOWEX Piotr Cieśla
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Łomno 1G
Kod pocztowy: 27-225
Miejscowość: Pawłów
Kraj/woj.: świętokrzyskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 202466.51
Oferta z najniższą ceną/kosztem 159313.31
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 336973.26
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.