Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
Ogłoszenie nr 510166309-N-2020 z dnia 03-09-2020 r.
Gmina Strawczyn: Dostawa wyposażenia do Świetlic Środowiskowo-Terapeutycznych w Gminie Strawczyn
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt „Świetlice Środowiskowo-Terapeutyczne w Gminie Strawczyn” współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego na lata 2014-2020 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego Oś Priorytetowa IX. „Włączenie społeczne i walka z ubóstwem” Działanie 9.2 „Ułatwienie dostępu do wysokiej jakości usług społecznych i zdrowotnych” Poddziałanie 9.2.1 „Rozwój wysokiej jakości usług społecznych (projekty konkursowe)”
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 565570-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540139794-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Strawczyn, Krajowy numer identyfikacyjny 29101079000000, ul. ul. Stefana Żeromskiego 16, 26-067 Strawczyn, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 413 038 002, e-mail gmina@strawczyn.pl, faks 413 038 157.
Adres strony internetowej (url): http://www.strawczyn.4bip.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia do Świetlic Środowiskowo-Terapeutycznych w Gminie Strawczyn
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
ZP.271.1.22.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż wyposażenia do trzech świetlic środowiskowych w ramach projektu „Świetlice Środowiskowo-Terapeutyczne w Gminie Strawczyn” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, tj. Świetlica w Chełmcach, ul. Kościelna 40, 26-067 Strawczyn, w Strawczynku, ul. Wojewódzka 39, 26-067 Strawczyn i Promniku ul. Strażacka 4, 26-067 Strawczyn wraz z wszelkimi kosztami, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej realizacji przedmiotu zamówienia, a w szczególności z kosztami: załadunku, dostarczenia, rozładunku, montażu, wypakowania sprzętu i sprawdzenia funkcjonalności sprzętu (pierwsze uruchomienie), gwarancją jakości na dostarczony towar (wraz z dostawą Wykonawca przedłoży karty gwarancyjne). Przedmiot Zamówienia został podzielony na pięć części: Część 1. Dostawa umeblowania i wyposażenia świetlic. Dostawa umeblowania pomieszczeń świetlic środowiskowych wg szczegółowego opisu zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ. - Wymagane jest, aby oferowane meble posiadały atest higieniczności (co najmniej E - 1 dla mebli z płyty wiórowej). Meble winny spełniać następujące Polskie normy: PN EN 1335 3 2009 AC 2010 oraz PN EN 527 1 2011 - Przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie przedstawi Zamawiającemu do uzgodnienia wzory kolorystyki i wybarwienia mebli objętych umową. - Wszystkie załączone zdjęcia zamieszczone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załączniki nr 6 do SIWZ dotyczą kształtów i wymiarów zamawianych mebli i stanowią wzór tylko w tym zakresie. Kolorystyka przedstawionych na zdjęciach mebli nie dotyczy przedmiotu zamówienia, kolor do uzgodnienia z Zamawiającym. - Wykonawca udzieli Zamawiającemu, co najmniej 24-miesięcznej gwarancji jakości, obejmującej wszelkie wady konstrukcyjne i materiałowe dostarczonych mebli, licząc od dnia ich odebrania przez Zamawiającego. Część 2. Dostawa sprzętu komputerowego, elektronicznego, RTV. Dostawa wyposażenia świetlic w sprzęt komputerowy, elektroniczny, RTV zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ. - Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany, pochodzący z bieżącej produkcji, wolny od obciążeń prawami osób trzecich, ponadto musi posiadać karty gwarancyjne i instrukcję obsługi w języku polskim oraz musi posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami prawa potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE). Dostarczone oprogramowanie systemowe musi być fabrycznie nowe, nigdy nie używane ani wcześniej nieaktywowane. - Do wszystkich urządzeń należy dołączyć wszelkie kable niezbędne do ich prawidłowego użytkowania (np. patchcord, kabel zasilający, kabel USB) - Wykonawca będzie zobowiązany udzielić Zamawiającemu co najmniej 24 miesięcznej gwarancji jakości dotyczącej zamawianego sprzętu. Część 3. Dostawa drobnego sprzętu sportowego. Dostawa sprzętu sportowego wg szczegółowego opisu - załącznik nr 8 do SIWZ.Część 4. Dostawa gier planszowych. Dostawa gier planszowych wg szczegółowego opisu - załącznik nr 9 do SIWZ. Część 5. Dostawa książek. Dostawa książek wg szczegółowego opisu - załącznik nr 10 do SIWZ
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39121000-6
Dodatkowe kody CPV: 39132100-7, 39110000-6, 39134000-0, 39160000-1, 35111300-8, 33141623-3, 39710000-2, 42991100-0, 30195911-1, 30200000-1, 30232110-8, 30121430-6, 30213100-6, 30234600-4, 32322000-6, 23240000-8, 32000000-3, 37524700-4, 30191400-8, 37426000-0, 32332100-0, 38651600-9, 38651000-3, 22114200-4, 22114500-7, 22114100-3, 22111000-1, 22113000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Dostawa umeblowania i wyposażenia świetlic.
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4) tj. cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego, elektronicznego, RTV.
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4) tj. cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Dostawa drobnego sprzętu sportowego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 1581.00
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: LUBMAR PLUS Mariola Lubera
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Jastruna 23
Kod pocztowy: 33-100
Miejscowość: Tarnów
Kraj/woj.:
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 1944.63
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1944.63
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3840.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: Część 4. Dostawa gier planszowych.
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4) tj. cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty
CZĘŚĆ NR: 5
NAZWA: Dostawa książek.
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4) tj. cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.