Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
Ogłoszenie nr 510110294-N-2020 z dnia 23-06-2020 r.
Gmina Strawczyn: Opracowanie dokumentacji projektowych/technicznych dla realizacji zadań przy drogach gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Strawczyn
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 536677-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540080452-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Strawczyn, Krajowy numer identyfikacyjny 29101079000000, ul. ul. Stefana Żeromskiego 16, 26-067 Strawczyn, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 413 038 002, e-mail gmina@strawczyn.pl, faks 413 038 157.
Adres strony internetowej (url): http://www.strawczyn.4bip.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie dokumentacji projektowych/technicznych dla realizacji zadań przy drogach gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Strawczyn
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
ZP.271.1.13.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Część 1. Dokumentacja projektowa/techniczna dla realizacji zadania na drodze gminnej w msc. Strawczyn ul. Górna – remont drogi Dokumentacja projektowa/techniczna dla realizacji zadania obejmuje drogę gminną w msc. Strawczyn ul. Górna o dł. ok.: 1,078 km + 0,600 km (dz. nr ewid. 775, 882 oraz działki wydzielone pod poszerzenia pasa drogowego) na odcinku od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 748 (dz. nr ewid. 646/1) do skrzyżowania drogą powiatową nr 0492T (dz. nr ewid. 825/1) oraz od skrzyżowania drogą powiatową nr 0492T (dz. nr ewid. 825/1) do skrzyżowania z drogą gminną (dz. nr ewid. 881) W zakres zamówienia wchodzi: 1. Dokonanie inwentaryzacji terenu w celu poprawnego rozeznania warunków terenowych niezbędnych do prawidłowego oszacowania kosztów i zakresu prac projektowych. 2. W projekcie należy przewidzieć remont nawierzchni. 3. Uwzględnienie w dokumentacji projektowej/technicznej wszelkich niezbędnych prac do prawidłowego funkcjonowania i wykonania remontu drogi np. remont zjazdów, włączeń na skrzyżowaniach, remont przepustów, poboczy, odwodnienia drogi gminnej, itp. 4. Uzgodnienie dokumentacji w Urzędzie Gminy w Strawczynie (Zamawiający) 5. Uzgodnienia dotyczące rozwiązań technicznych zastosowanych na etapie projektowania 6. Uzyskanie wszelkich niezbędnych zgód i uzgodnień do realizacji zadania. 7. Podkłady mapowe (mapa zasadnicza) zostaną przekazane przez Zamawiającego 8. Wykonanie i zatwierdzenie projektu stałej organizacji ruchu 9. Uzyskanie stosownego zezwolenia na realizację robót w terminie do 31.07.2020 r. W załączeniu mapa poglądowa. Część 2. Dokumentacja projektowa/techniczna dla realizacji zadania na drodze gminnej w msc. Kuźniaki – Dudków (odc. 1) – remont drogi Dokumentacja projektowa/techniczna dla realizacji zadania obejmuje drogę gminną w msc. Kuźniaki - Dudków o dł. ok.: 1,271 km (dz. nr ewid. 452 oraz działki wydzielone pod poszerzenia pasa drogowego) na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową nr 0450T (dz. nr ewid. 23 obręb Ruda Strawczyńska) do skrzyżowania z drogą gminną (dz. nr ewid. 195) W zakres zamówienia wchodzi: 1. Dokonanie inwentaryzacji terenu w celu poprawnego rozeznania warunków terenowych niezbędnych do prawidłowego oszacowania kosztów i zakresu prac projektowych. 2. W projekcie należy przewidzieć remont nawierzchni i odwodnienia drogi gminnej. 3. Uwzględnienie w dokumentacji projektowej/technicznej wszelkich niezbędnych prac do prawidłowego funkcjonowania i wykonania remontu drogi np. remont zjazdów, włączeń na skrzyżowaniach, remont przepustów, poboczy, itp. 4. Uzgodnienie dokumentacji w Urzędzie Gminy w Strawczynie (Zamawiający) 5. Uzgodnienia dotyczące rozwiązań technicznych zastosowanych na etapie projektowania 6. Uzyskanie wszelkich niezbędnych zgód i uzgodnień do realizacji zadania. 7. Podkłady mapowe (mapa zasadnicza) zostaną przekazane przez Zamawiającego 8. Wykonanie i zatwierdzenie projektu stałej organizacji ruchu 9. Uzyskanie stosownego zezwolenia na realizację robót w terminie do 31.07.2020 r. W załączeniu mapa poglądowa. Część 3. Dokumentacja projektowa/techniczna dla realizacji zadania na drodze gminnej w msc. Kuźniaki – Dudków (odc. 2) – remont drogi Dokumentacja projektowa/techniczna dla realizacji zadania obejmuje drogę gminną w msc. Kuźniaki - Dudków o dł. ok.: 0,739 km (dz. nr ewid. 451 oraz działki wydzielone pod poszerzenia pasa drogowego) na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową nr 0450T (dz. nr ewid. 187) do skrzyżowania z drogą gminną (dz. nr ewid. 452) W zakres zamówienia wchodzi: 1. Dokonanie inwentaryzacji terenu w celu poprawnego rozeznania warunków terenowych niezbędnych do prawidłowego oszacowania kosztów i zakresu prac projektowych. 2. W projekcie należy przewidzieć remont nawierzchni. 3. Uwzględnienie w dokumentacji projektowej/technicznej wszelkich niezbędnych prac do prawidłowego funkcjonowania i wykonania remontu drogi np. remont zjazdów, włączeń na skrzyżowaniach, remont przepustów, poboczy, itp. 4. Uzgodnienie dokumentacji w Urzędzie Gminy w Strawczynie (Zamawiający) 5. Uzgodnienia dotyczące rozwiązań technicznych zastosowanych na etapie projektowania 6. Uzyskanie wszelkich niezbędnych zgód i uzgodnień do realizacji zadania. 7. Podkłady mapowe (mapa zasadnicza) zostaną przekazane przez Zamawiającego 8. Wykonanie i zatwierdzenie projektu stałej organizacji ruchu 9. Uzyskanie stosownego zezwolenia na realizację robót w terminie do 31.07.2020 r. W załączeniu mapa poglądowa. Część 4. Dokumentacja projektowa/techniczna dla realizacji zadania na drodze gminnej w msc. Chełmce ul. Klonowa – remont drogi Dokumentacja projektowa/techniczna dla realizacji zadania obejmuje drogę gminną w msc. Chełmce ul. Klonowa o dł. ok.: 0,431 km (dz. nr ewid. 1429 oraz działki wydzielone pod poszerzenia pasa drogowego) na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową nr 0487T (dz. nr ewid. 1424/3) do skrzyżowania z wewnetrzną (dz. nr ewid. 1428) W zakres zamówienia wchodzi: 1. Dokonanie inwentaryzacji terenu w celu poprawnego rozeznania warunków terenowych niezbędnych do prawidłowego oszacowania kosztów i zakresu prac projektowych. 2. W projekcie należy przewidzieć remont nawierzchni. 3. Uwzględnienie w dokumentacji projektowej/technicznej wszelkich niezbędnych prac do prawidłowego funkcjonowania i wykonania remontu drogi np. remont zjazdów, włączeń na skrzyżowaniach, remont przepustów, poboczy, itp. 4. Uzgodnienie dokumentacji w Urzędzie Gminy w Strawczynie (Zamawiający) 5. Uzgodnienia dotyczące rozwiązań technicznych zastosowanych na etapie projektowania 6. Uzyskanie wszelkich niezbędnych zgód i uzgodnień do realizacji zadania. 7. Podkłady mapowe (mapa zasadnicza) zostaną przekazane przez Zamawiającego 8. Wykonanie i zatwierdzenie projektu stałej organizacji ruchu 9. Uzyskanie stosownego zezwolenia na realizację robót w terminie do 31.07.2020 r. W załączeniu mapa poglądowa. Część 5. Dokumentacja projektowa/techniczna dla realizacji zadania na drodze gminnej w msc. Chełmce ul. Zamokradle – remont drogi Dokumentacja projektowa/techniczna dla realizacji zadania obejmuje drogę gminną w msc. Chełmce ul. Zamokradle o dł. ok.: 0,656 km (dz. nr ewid. 1431 oraz działki wydzielone pod poszerzenia pasa drogowego) na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową nr 0487T (dz. nr ewid. 1424/3) do skrzyżowania z gminną (dz. nr ewid. 1430) W zakres zamówienia wchodzi: 1. Dokonanie inwentaryzacji terenu w celu poprawnego rozeznania warunków terenowych niezbędnych do prawidłowego oszacowania kosztów i zakresu prac projektowych. 2. W projekcie należy przewidzieć remont nawierzchni. 3. Uwzględnienie w dokumentacji projektowej/technicznej wszelkich niezbędnych prac do prawidłowego funkcjonowania i wykonania remontu drogi np. remont zjazdów, włączeń na skrzyżowaniach, remont przepustów, poboczy, remont odwodnienia, itp. 4. Uzgodnienie dokumentacji w Urzędzie Gminy w Strawczynie (Zamawiający) 5. Uzgodnienia dotyczące rozwiązań technicznych zastosowanych na etapie projektowania 6. Uzyskanie wszelkich niezbędnych zgód i uzgodnień do realizacji zadania. 7. Podkłady mapowe (mapa zasadnicza) zostaną przekazane przez Zamawiającego 8. Wykonanie i zatwierdzenie projektu stałej organizacji ruchu 9. Uzyskanie stosownego zezwolenia na realizację robót w terminie do 31.07.2020 r. W załączeniu mapa poglądowa. Część 6. Dokumentacja projektowa/techniczna dla realizacji zadania na drodze gminnej w msc. Ruda Strawczyńska (koło masarni) – remont drogi Dokumentacja projektowa/techniczna dla realizacji zadania obejmuje drogę gminną w msc. Ruda Strawczyńska o dł. ok.: 0,443 km (dz. nr ewid. 209, 147 oraz działki wydzielone pod poszerzenia pasa drogowego) na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową nr 0450T (dz. nr ewid. 126) do skrzyżowania z wewnętrzną (dz. nr ewid. 154/5) W zakres zamówienia wchodzi: 1. Dokonanie inwentaryzacji terenu w celu poprawnego rozeznania warunków terenowych niezbędnych do prawidłowego oszacowania kosztów i zakresu prac projektowych. 2. W projekcie należy przewidzieć remont nawierzchni. 3. Uwzględnienie w dokumentacji projektowej/technicznej wszelkich niezbędnych prac do prawidłowego funkcjonowania i wykonania remontu drogi np. remont zjazdów, włączeń na skrzyżowaniach, remont przepustów, poboczy, remont odwodnienia, itp. 4. Uzgodnienie dokumentacji w Urzędzie Gminy w Strawczynie (Zamawiający) 5. Uzgodnienia dotyczące rozwiązań technicznych zastosowanych na etapie projektowania 6. Uzyskanie wszelkich niezbędnych zgód i uzgodnień do realizacji zadania. 7. Podkłady mapowe (mapa zasadnicza) zostaną przekazane przez Zamawiającego 8. Wykonanie i zatwierdzenie projektu stałej organizacji ruchu 9. Uzyskanie stosownego zezwolenia na realizację robót w terminie do 31.07.2020 r. W załączeniu mapa poglądowa. Część 7. Dokumentacja projektowa/techniczna dla realizacji zadania na drodze gminnej w msc. Kuźniaki (za kapliczką) – remont drogi Dokumentacja projektowa/techniczna dla realizacji zadania obejmuje drogę gminną o dł. ok.: 0,190 km (dz. nr ewid. 194) na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową nr 0450T (dz. nr ewid. 187) w kierunku wschodnim W zakres zamówienia wchodzi: 1. Dokonanie inwentaryzacji terenu w celu poprawnego rozeznania warunków terenowych niezbędnych do prawidłowego oszacowania kosztów i zakresu prac projektowych. 2. W projekcie należy przewidzieć remont nawierzchni. 3. Uwzględnienie w dokumentacji projektowej/technicznej wszelkich niezbędnych prac do prawidłowego funkcjonowania i wykonania remontu drogi np. remont zjazdów, włączeń na skrzyżowaniach, remont przepustów, poboczy, remont odwodnienia, itp. 4. Uzgodnienie dokumentacji w Urzędzie Gminy w Strawczynie (Zamawiający) 5. Uzgodnienia dotyczące rozwiązań technicznych zastosowanych na etapie projektowania 6. Uzyskanie wszelkich niezbędnych zgód i uzgodnień do realizacji zadania. 7. Podkłady mapowe (mapa zasadnicza) zostaną przekazane przez Zamawiającego 8. Wykonanie i zatwierdzenie projektu stałej organizacji ruchu 9. Uzyskanie stosownego zezwolenia na realizację robót w terminie do 31.07.2020 r. W załączeniu mapa poglądowa. Część 8. Dokumentacja projektowa/techniczna dla realizacji zadania na drodze gminnej w msc. Strawczyn ul. Podosina – remont drogi Dokumentacja projektowa/techniczna dla realizacji zadania obejmuje drogę gminną w msc. Strawczyn ul. Podosina o dł. ok.: 0,605 km (dz. nr ewid. 859 oraz działki wydzielone pod poszerzenia pasa drogowego) na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową nr 0492T (dz. nr ewid. 825/1) do skrzyżowania z droga gminną (dz. nr ewid. 540 obręb Strawczynek) W zakres zamówienia wchodzi: 1. Dokonanie inwentaryzacji terenu w celu poprawnego rozeznania warunków terenowych niezbędnych do prawidłowego oszacowania kosztów i zakresu prac projektowych. 2. W projekcie należy przewidzieć remont nawierzchni. 3. Uwzględnienie w dokumentacji projektowej/technicznej wszelkich niezbędnych prac do prawidłowego funkcjonowania i wykonania remontu drogi np. remont zjazdów, włączeń na skrzyżowaniach, remont przepustów, poboczy, remont odwodnienia, itp. 4. Uzgodnienie dokumentacji w Urzędzie Gminy w Strawczynie (Zamawiający) 5. Uzgodnienia dotyczące rozwiązań technicznych zastosowanych na etapie projektowania 6. Uzyskanie wszelkich niezbędnych zgód i uzgodnień do realizacji zadania. 7. Podkłady mapowe (mapa zasadnicza) zostaną przekazane przez Zamawiającego 8. Wykonanie i zatwierdzenie projektu stałej organizacji ruchu 9. Uzyskanie stosownego zezwolenia na realizację robót w terminie do 31.07.2020 r. W załączeniu mapa poglądowa. Część 9. Dokumentacja projektowa/techniczna dla realizacji zadania na drodze gminnej w msc. Ruda Strawczyńska– przebudowa drogi Dokumentacja projektowa/techniczna dla realizacji zadania obejmuje drogę gminną w msc. Ruda Strawczyńska o dł. ok.: 0,390 km (dz. nr ewid. 753/2) na odcinku od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 786 (dz. nr ewid. 424) w kierunku południowym W zakres zamówienia wchodzi: 1. Dokonanie inwentaryzacji terenu w celu poprawnego rozeznania warunków terenowych niezbędnych do prawidłowego oszacowania kosztów i zakresu prac projektowych. 2. W projekcie należy przewidzieć wykonanie nawierzchni bitumicznej. 3. Uwzględnienie w dokumentacji projektowej/technicznej wszelkich niezbędnych prac do prawidłowego funkcjonowania i wykonania drogi np. przebudowy zjazdów, włączeń na skrzyżowaniach, przebudowy przepustów, poboczy, remont/budowa odwodnienia, budowa kanału technologicznego, kolizji z urządzeniami niezwiązanymi z infrastrukturą drogową, itp. 4. Uzgodnienie dokumentacji w Urzędzie Gminy w Strawczynie (Zamawiający) 5. Uzgodnienia dotyczące rozwiązań technicznych zastosowanych na etapie projektowania 6. Uzyskanie wszelkich niezbędnych zgód i uzgodnień do realizacji zadania. 7. Wykonanie podkładów mapowych (mapa do celów projektowych) 8. Wykonanie i zatwierdzenie projektu stałej organizacji ruchu 9. Uzyskanie stosownego zezwolenia na realizację robót w terminie do 30.10.2020 r. W załączeniu mapa poglądowa. Część 10. Dokumentacja projektowa/techniczna dla realizacji zadania na drodze gminnej w msc. Oblęgór ul. Kalinowa – budowa odwodnienia drogi Dokumentacja projektowa/techniczna dla realizacji zadania obejmuje drogę gminną w msc. Oblęgór ul. Kalinowa o dł. ok.: 0,314 km (dz. nr ewid. 579 oraz działki wydzielone pod poszerzenia pasa drogowego) na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową nr 0487T (dz. nr ewid. 642) w kierunku północnym W zakres zamówienia wchodzi: 1. Dokonanie inwentaryzacji terenu w celu poprawnego rozeznania warunków terenowych niezbędnych do prawidłowego oszacowania kosztów i zakresu prac projektowych. 2. W projekcie należy przewidzieć wykonanie odwodnienia drogi gminnej w formie np. koryt, rowu, kanalizacji deszczowej, itp. 3. Uwzględnienie w dokumentacji projektowej/technicznej wszelkich niezbędnych prac do prawidłowego funkcjonowania i wykonania odwodnienia drogi np. przebudowy zjazdów, włączeń odwodnienia do innych urządzeń, przebudowy przepustów, poboczy, kolizji z urządzeniami niezwiązanymi z infrastrukturą drogową, itp. 4. Uzgodnienie dokumentacji w Urzędzie Gminy w Strawczynie (Zamawiający) 5. Uzgodnienia dotyczące rozwiązań technicznych zastosowanych na etapie projektowania 6. Uzyskanie wszelkich niezbędnych zgód i uzgodnień do realizacji zadania. 7. Wykonanie podkładów mapowych (mapa do celów projektowych) 8. Uzyskanie stosownego zezwolenia na realizację robót w terminie do 30.10.2020 r. W załączeniu mapa poglądowa. Część 11. Dokumentacja projektowa dla realizacji zadania polegającego na rozbudowie drogi gminnej ul. Zielonej w msc. Oblęgorek – rozbudowa drogi Dokumentacja projektowa dla realizacji zadania obejmuje wykonanie rozbudowy drogi gminnej ul. Zielonej na odcinku o dł. ok. 590 mb i przebiegu od skrzyżowania drogi powiatowej (dz. nr ewid. 1024) ul. Gimnazjalna w kierunku południowym dz. nr ewid. 971 do drogi gminnej ul. Leśne Łąki dz. nr ewid. 987 W zakres zamówienia wchodzi: 1. Uzyskanie podkładów mapowych oraz wykonanie dokumentacji geodezyjno – kartograficznej ( podziały ) związanej z uzyskaniem prawa do dysponowania nieruchomością na cele budowlane. 2. Dokonanie inwentaryzacji terenu w celu poprawnego rozeznania warunków terenowych niezbędnych do prawidłowego oszacowania kosztów i zakresu prac projektowych. 3. W projekcie należy przewidzieć wykonanie nawierzchni bitumicznej, poboczy, odwodnienia drogi. 5. Uwzględnienie w dokumentacji projektowej wszelkich niezbędnych prac do prawidłowego funkcjonowania i wykonania rozbudowy drogi np. przebudowa/budowa zjazdów, włączeń na skrzyżowaniach, budowę przepustów, kolizji z infrastrukturą techniczną, itp. 5. Uzgodnienie dokumentacji w Urzędzie Gminy w Strawczynie (Zamawiający) 6. Uzgodnienia dotyczące rozwiązań technicznych zastosowanych na etapie projektowania 7. Uzyskanie wszelkich niezbędnych zgód i uzgodnień do realizacji zadania. 8. Uzyskanie stosownego zezwolenia na realizację robót (ZRID) w terminie do 31.03.2021 r. 9. Opracowanie projektu stałej organizacji ruchu. W załączeniu mapa poglądowa. Część 12. Dokumentacja projektowa dla realizacji zadania polegającego na rozbudowie drogi gminnej ul. Spacerowej w msc. Chełmce - rozbudowa drogi Dokumentacja projektowa dla realizacji zadania obejmuje wykonanie rozbudowy części drogi gminnej ul. Spacerowej na odcinku o dł. ok. 606 mb i przebiegu od skrzyżowania drogi gminnej ul. Spokojna (dz. nr ewid. 2095) w kierunku południowo – wschodnim w ciągu drogi dz. nr ewid. 2094 do drogi gminnej ul. Górna dz. nr ewid. 2096/1 W zakres zamówienia wchodzi: 1. Uzyskanie podkładów mapowych oraz wykonanie dokumentacji geodezyjno – kartograficznej ( podziały ) związanej z uzyskaniem prawa do dysponowania nieruchomością na cele budowlane. 2. Dokonanie inwentaryzacji terenu w celu poprawnego rozeznania warunków terenowych niezbędnych do prawidłowego oszacowania kosztów i zakresu prac projektowych. 3. W projekcie należy przewidzieć wykonanie nawierzchni bitumicznej, poboczy, odwodnienia drogi do miejsca odbioru wód opadowych, oświetlenia ulicznego. 5. Uwzględnienie w dokumentacji projektowej wszelkich niezbędnych prac do prawidłowego funkcjonowania i wykonania rozbudowy drogi np. przebudowa – budowa zjazdów, włączeń na skrzyżowaniach, budowę przepustów, kolizji z infrastrukturą techniczną, itp. 5. Uzgodnienie dokumentacji w Urzędzie Gminy w Strawczynie (Zamawiający) 6. Uzgodnienia dotyczące rozwiązań technicznych zastosowanych na etapie projektowania 7. Uzyskanie wszelkich niezbędnych zgód i uzgodnień do realizacji zadania. 8. Uzyskanie stosownego zezwolenia na realizację robót (ZRID) w terminie do 31.03.2021 r. 9. Opracowanie projektu stałej organizacji ruchu dla całej ul. Spacerowej. W załączeniu mapa poglądowa. Część 13. Dokumentacja projektowa/techniczna dla realizacji zadania na drodze wewnętrznej w msc. Małogoskie – budowa drogi Dokumentacja projektowa/techniczna dla realizacji zadania obejmuje drogę wewnętrzną o dł. ok. 1040 mb ( dz. nr ewid. 546) W zakres zamówienia wchodzi: 1. Dokonanie inwentaryzacji terenu w celu poprawnego rozeznania warunków terenowych niezbędnych do prawidłowego oszacowania kosztów i zakresu prac projektowych. 2. W projekcie należy przewidzieć wykonanie odwodnienia drogi gminnej w formie np. koryt, rowu, kanalizacji deszczowej, przepustów, itp. 3. Uwzględnienie w dokumentacji projektowej/technicznej wszelkich niezbędnych prac do prawidłowego funkcjonowania i wykonania drogi oraz odwodnienia drogi np. przebudowy zjazdów, włączeń odwodnienia, budowy przepustów, itp. 4. Uzgodnienie dokumentacji w Urzędzie Gminy w Strawczynie (Zamawiający) 5. Uzgodnienia dotyczące rozwiązań technicznych zastosowanych na etapie projektowania 6. Uzyskanie wszelkich niezbędnych zgód (również u właścicieli prywatnych działek) i uzgodnień wymaganych do realizacji zadania. 7. Wykonanie podkładów mapowych – mapa do celów projektowych 8. Uzyskanie stosownego zezwolenia na realizację robót w terminie do 30.10.2020 r. W załączeniu mapa poglądowa. Część 14. Dokumentacja projektowa/techniczna dla realizacji zadania na drodze gminnej w msc. Promnik dz. nr ewid. 612/4, 611/4 – budowa drogi W zakres zamówienia wchodzi: 1. Dokonanie inwentaryzacji terenu w celu poprawnego rozeznania warunków terenowych niezbędnych do prawidłowego oszacowania kosztów i zakresu prac projektowych. 2. W projekcie należy przewidzieć wykonanie nawierzchni bitumicznej. 3. Uwzględnienie w dokumentacji projektowej/technicznej wszelkich niezbędnych prac do prawidłowego funkcjonowania i wykonania drogi np. budowy zjazdów, włączeń z drogami, poboczy, odwodnienia, budowa kanału technologicznego, kolizji z urządzeniami niezwiązanymi z infrastrukturą drogową, itp. 4. Uzgodnienie dokumentacji w Urzędzie Gminy w Strawczynie (Zamawiający) 5. Uzgodnienia dotyczące rozwiązań technicznych zastosowanych na etapie projektowania 6. Uzyskanie wszelkich niezbędnych zgód i uzgodnień do realizacji zadania. 7. Podkłady mapowe (mapa do celów projektowych) zostaną przekazane przez Zamawiającego 8. Wykonanie projektu stałej organizacji ruchu 9. Uzyskanie stosownego zezwolenia na realizację robót w terminie do 31.08.2020 r. W załączeniu mapa poglądowa Część 15. Dokumentacja projektowa/techniczna dla realizacji zadania na drodze wewnętrznej w msc. Kuźniaki – przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych Dokumentacja projektowa/techniczna dla realizacji zadania obejmuje drogę wewnętrzną w msc. Kuźniaki o dł. ok.: 0,163 km (dz. nr ewid. 183) na odcinku od istniejącej nawierzchni bitumicznej w kierunku zachodnim do granicy Gminy Strawczyn W zakres zamówienia wchodzi: 1. Dokonanie inwentaryzacji terenu w celu poprawnego rozeznania warunków terenowych niezbędnych do prawidłowego oszacowania kosztów i zakresu prac projektowych. 2. W projekcie należy przewidzieć wykonanie nawierzchni bitumicznej. 3. Uwzględnienie w dokumentacji projektowej/technicznej wszelkich niezbędnych prac do prawidłowego funkcjonowania i wykonania drogi np. budowy/przebudowy zjazdów, budowy przepustów, poboczy, budowy jednostronnego odwodnienia, itp. 4. Uzgodnienie dokumentacji w Urzędzie Gminy w Strawczynie (Zamawiający) 5. Uzgodnienia dotyczące rozwiązań technicznych zastosowanych na etapie projektowania 6. Uzyskanie wszelkich niezbędnych zgód i uzgodnień do realizacji zadania. 7. Podkłady mapowe zostaną przekazane przez Zamawiającego (mapa do celów projektowych) 8. Uzyskanie stosownego zezwolenia na realizację robót w terminie do 31.07.2020 r. W załączeniu mapa poglądowa W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać (dotyczy każdej części): Wszystkie opracowania, uzgodnienia i dokumenty niezbędne do uzyskania pozwolenia na realizację inwestycji przez Wykonawcę. W trakcie opracowywania Wykonawca przedłoży do akceptacji Zamawiającemu koncepcje dokumentacji technicznej/projektowej. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu prac projektowych. Zakres opracowania winien zawierać również (dotyczy każdej części): a) Wykonanie wszystkich prac przedprojektowych niezbędnych do przygotowania przedmiotu zamówienia. b) Wykonanie badań geotechnicznych gruntu - o ile wymagane. c) Uzyskanie nowych podkładów geodezyjnych w zakresie niezbędnym do projektowania- o ile dotyczy. d) Inne opracowania i uzgodnienia wymagane dla wydania przez właściwy organ zgłoszenia/pozwolenia/decyzji ZRID na budowę zgodnie z wymogami Ustawy „Prawo Budowlane”, oraz niezbędne do właściwego funkcjonowania obiektu. 2. Wykonawca zobowiązany jest w ramach przedmiotu zamówienia uzyskać ostateczne pozwolenie na realizację inwestycji (dotyczy każdej części). 3. Nadzór autorski (dotyczy każdej części). Projektant (Wykonawca dokumentacji projektowej) będzie sprawować nadzór autorski zgodnie z obowiązującą ustawą Prawo Budowlane. Pobyty na budowie będą realizowane w miarę potrzeb Zamawiającego. W kwotę nadzoru wliczone są przejazdy na plac budowy, koszt opracowań zamiennych, wyjaśniających itp. W ramach nadzoru autorskiego inwestycji Wykonawca zobowiązany jest do: • opiniowania zgodności projektów wykonawczych, technologicznych i zamiennych wykonywanych przez Wykonawcę robót w zakresie zgodności z wymaganiami dokumentacji projektowej, • wykonywania projektów zamiennych, • wyjaśniania wykonawcy prac objętych dokumentacją budowlano - wykonawczą wątpliwości powstałych w toku realizacji robót, • niezwłocznego wykonania poprawek i uzupełnień w dokumentacji projektowej. Nadzór autorski będzie sprawowany na etapie realizacji robót budowlanych. Wykonawca uwzględni koszty nadzoru autorskiego w cenie brutto oferty. 4. Wykonawca zobowiązany jest na wezwanie Zamawiającego do aktualizacji kosztorysu inwestorskiego do chwili realizacji inwestycji. 5. Wszelkie prace projektowe lub czynności nie opisane w niniejszym SIWZ, a niezbędne do właściwego i kompletnego opracowania dokumentacji projektowej, uzyskania niezbędnych uzgodnień oraz decyzji, należy traktować jako oczywiste i uwzględnić w kosztach i terminach wykonania przedmiotu zamówienia. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ewentualnej oceny opracowanej dokumentacji przez niezależnego projektanta, wyznaczonego przez Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 71320000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Dokumentacja projektowa/techniczna dla realizacji zadania na drodze gminnej w msc. Strawczyn ul. Górna – remont drogi
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 13063.40
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "DROG-CAD" Projektowanie Dróg Dominik Morawski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Orzeszkowej 8/6
Kod pocztowy: 25-435
Miejscowość: Kielce
Kraj/woj.: świętokrzyskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 7380.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 7380.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 18036.72
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Dokumentacja projektowa/techniczna dla realizacji zadania na drodze gminnej w msc. Kuźniaki – Dudków (odc. 1) – remont drogi
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 15273.24
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Miasto Projekt Łęczyca
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Dworcowa 5D/7
Kod pocztowy: 99-100
Miejscowość: Łęczyca
Kraj/woj.: Polska
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 8000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 8000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 16800.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Dokumentacja projektowa/techniczna dla realizacji zadania na drodze gminnej w msc. Kuźniaki – Dudków (odc. 2) – remont drogi
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 10814.90
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "DROG-CAD" Projektowanie Dróg Dominik Morawski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Orzeszkowej 8/6
Kod pocztowy: 25-435
Miejscowość: Kielce
Kraj/woj.: Polska
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 6150.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 6150.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 13000.01
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: Dokumentacja projektowa/techniczna dla realizacji zadania na drodze gminnej w msc. Chełmce ul. Klonowa – remont drogi
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 7663.22
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Miasto Projekt Łęczyca
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Dworcowa 5D/7
Kod pocztowy: 99-100
Miejscowość: Łęczyca
Kraj/woj.: Polska
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 5500.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 5500.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 11550.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR: 5
NAZWA: Dokumentacja projektowa/techniczna dla realizacji zadania na drodze gminnej w msc. Chełmce ul. Zamokradle – remont drogi
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 8975.72
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "DROG-CAD" Projektowanie Dróg Dominik Morawski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Orzeszkowej 8/6
Kod pocztowy: 25-435
Miejscowość: Kielce
Kraj/woj.: Polska
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 6150.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 6150.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 11000.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR: 6
NAZWA: Dokumentacja projektowa/techniczna dla realizacji zadania na drodze gminnej w msc. Ruda Strawczyńska (koło masarni) – remont drogi
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 7733.22
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Miasto Projekt Łęczyca
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Dworcowa 5D/7
Kod pocztowy: 99-100
Miejscowość: Łęczyca
Kraj/woj.: Polska
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 5500.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 5500.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 11550.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR: 7
NAZWA: Dokumentacja projektowa/techniczna dla realizacji zadania na drodze gminnej w msc. Kuźniaki (za kapliczką) – remont drogi
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 4631.37
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Miasto Projekt Łęczyca
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Dworcowa 5D/7
Kod pocztowy: 99-100
Miejscowość: Łęczyca
Kraj/woj.: Polska
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 4500.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4500.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 6642.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR: 8
NAZWA: Dokumentacja projektowa/techniczna dla realizacji zadania na drodze gminnej w msc. Strawczyn ul. Podosina – remont drogi
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 9220.23
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Drogowa Pracownia Projektowa Jarosław Białek
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Złota 23/312
Kod pocztowy: 25-015
Miejscowość: Kielce
Kraj/woj.: Polska
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 6263.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 6263.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 11550.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR: 9
NAZWA: Dokumentacja projektowa/techniczna dla realizacji zadania na drodze gminnej w msc. Ruda Strawczyńska– przebudowa drogi
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 tj. cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
CZĘŚĆ NR: 10
NAZWA: Dokumentacja projektowa/techniczna dla realizacji zadania na drodze gminnej w msc. Oblęgór ul. Kalinowa – budowa odwodnienia drogi
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 tj. cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
CZĘŚĆ NR: 11
NAZWA: Dokumentacja projektowa dla realizacji zadania polegającego na rozbudowie drogi gminnej ul. Zielonej w msc. Oblęgorek – rozbudowa drogi
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 tj. cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
CZĘŚĆ NR: 12
NAZWA: Dokumentacja projektowa dla realizacji zadania polegającego na rozbudowie drogi gminnej ul. Spacerowej w msc. Chełmce - rozbudowa drogi
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 25215.22
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: P.P.H.U. "MAGSAD" Adam Sadłowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Prusa 5
Kod pocztowy: 27-400
Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski
Kraj/woj.: Polska
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 62000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 62000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 163836.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR: 13
NAZWA: Dokumentacja projektowa/techniczna dla realizacji zadania na drodze wewnętrznej w msc. Małogoskie – budowa drogi
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 tj. cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
CZĘŚĆ NR: 14
NAZWA: Dokumentacja projektowa/techniczna dla realizacji zadania na drodze gminnej w msc. Promnik dz. nr ewid. 612/4, 611/4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 21094.71
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: P.P.H.U. "MAGSAD" Adam Sadłowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Prusa 5
Kod pocztowy: 27-400
Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski
Kraj/woj.: Polska
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 1968.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1968.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 68249.99
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR: 15
NAZWA: Dokumentacja projektowa/techniczna dla realizacji zadania na drodze wewnętrznej w msc. Kuźniaki – przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 10706.93
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: P.P.H.U. "MAGSAD" Adam Sadłowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Prusa 5
Kod pocztowy: 27-400
Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski
Kraj/woj.: Polska
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 4920.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4920.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 26000.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.